Vamos Chile

28. 5. 2009
Deli

Četrta dirka za MX3 svetovno prvenstvo v Južni Ameriki natančneje Santago de Chile, glavno mesto v Čilah. Nekaj posebnega, nekaj novega . .

. . posebno in novo se začne že slabih 14dni pred dirko, ko smo pakirali motor, rezervne dele in opremo v posebno škatlo (podobno tisti v kateri se kupi nov motor). Zvečer smo jih (ena moja ena od Vannija) odpeljali na terminal in poslali v Čile. Posamezno sta tehtali okoli 200kg, za prevoz obeh pa smo odšteli 300Eur. Mi smo imeli let v torek 19.5 zvečer in sicer iz Milana v Pariz ter iz Pariza v Santiago, kamor smo preispeli v sredo okoli 8 zjutraj, s tem, da so po času v Čilah 6ur za nami. Sama pot, ter zamik časa sta zelo utrudljiva. V Čilah je bila jesen tako da smo imeli prijetnih 20stopinj, ker pa že 6mesecev ni deževalo je bilo nebo prekrito s smogom. Stanovali smo v hotelu, ki je bil zgrajen sredi industrijske cone, tako da samega mesta in raznih znamenitosti nismo videli. V četrtek pred dirko smo šli še na trening na motorju (standard honde, ki so nam jih posodili). Proga je bila zanimiva, po vseh okoliških hribčkih pa so se vozili z enduro motorji. Samo v Santiagu živi 5 milijonov ljudi tako da voznikov ni manjkalo, res pa je da niso preveč hitri.

Proga je bila zelo hitra imela je nekaj zanimivih sekcij, kot na primer ciljni skok quadruplo, potem 7 dvojnih zaporednih majhnih skokov itd. Teren je bil trd, na vrhu je bilo nekaj mivka, po celi progi pa je bilo precej kamenja. Zanimiva hitra proga, ki mi je bila precej pisana na kožo. V soboto na treningih sem jo do dobra spoznal, tako da sem v kvalifikacijah naredil dva tekoča kroga tretjega pa sem nažgal in naredil zelo dober čas. Bil sem na prvem mestu in vse je že kazalo da bom dobil svoj prvi poal, potem pa je v zadnjem krogu Salvini izboljšal moj čas in pristal sem na drugem mestu.

V nedeljo je bilo oblačno, tako da je bila temperatura idealna za dirko. Proga je bila že precej utrujena in pred nami sta bili dve precej utrudljivi vožnji po 30min plus 2 kroga. Prvi štart se mi je rahlo ponesrečil in začel sem okoli 12. mesta. Že po prvem krogu sem se prebil na 8. mesto, nato pa sem imel precej dela s prehitevanjem. Še posebno sta mi oteževala dirko Hansen # 9 in Pryhonen # 213. Na koncu sm oba uspel prehitet in pristal sem na 4. mestu, tretji je bil Renet, ki pa je bil na žalost predaleč na koncu sem ga ujel na slabih 5sek. Zadovoljen s prvo vožnjo sem šel v predštartni prostor, želel sem popraviti napako iz prve vožnje in odštartati kot znam. Izbral sem pozicijo na sredini ob hišici da sem imel več prostora. Sproščen sem odštartal in dosegel holeshoot. vozil sem svoj tempo, zelo dobro sem naštudiral vse linije in svojo prednost vsak krog povečal za 1sek. Proti koncu se se vozil zelo sproščeno, nato pa sem tri kroge pred koncem zamenjal linijo, ker sem prehiteval za krog zaostalega in nesrečno zadel kamen. Motor mi je potegnilo in s prvim kolesom sem zapeljal v eno z zadnjim pa v drugo linijo vzleta. Skočil sem malenkost postrani in prekratko, vse skupaj pa je bilo usodno in znašel sem se na tleh. Hitro sem se pobral in nadaljeval. Poškodoval sem prestave in zadnje 3 kroge se odpeljal samo v 2. prestavi. Končal sem na 10.mestu. Skupno sem bil 6. Prav tako pa sem na skupnem 6. mestu v razvrstitvi po 4. dirkah. Do konca je še 11 tekem in želim si samo, da bi odpeljal vse brez poškodb. Naslednjo dirko imam 7.6.2009 v Holicah na Češkem, se slišimo po dirki.

Novo na Metroplay: Župnik Martin Golob | "Duhovnik je lahko čisto normalen človek!"