Visoki C, pridih žlahtnostiBMW C400X

BMW-jev izlet v skuterske vode se je začel pred skoraj dvajsetimi leti, z modelom C1. Tisti s streho. Močneje so Bavarci prisotni v tem segmentu od leta 2012, z modeloma C650GT in C600, dve leti kasneje luč sveta ugleda električno gnan model C Evolution.

BMW C400X (foto: Saša Kapetanovič) Saša Kapetanovič
4. 10. 2019

Zadnji v nizu je model C400X, srednje velik skuter, ki je sicer narejen na Kitajskem, pri partnerju Loncinu, a pri BMW-ju trdijo, da je to stoodstotno njihov izdelek. Načrtovan je na Bavarskem, nadzor nad kvaliteto je tudi nemški in ima zato določen pridih žlahtnosti. Glede na dejstvo, da dober delež celotne proizvodnje pogoltne južni del Evrope ter Nemčija, manjšega pa ZDA in Avstralije, skrbi in dvomi o kvaliteti torej odpadejo, saj bi jih trg sesul.

Prvo, kar pade v oči, je njegov (hišni) kockasti izgled, ki malce spominja na popularne danske kockice. In to v pozitivnem pomenu besede. Dopolnjuje ga (prvič pri skuterjih) odlični TFT zaslon, ki (za doplačilo) ponuja obilje informacij in nastavitev. Zaslon je tako privlačen, da sem včasih raje kot na cesto gledal nanj! Velja biti torej previden. Skuter deluje v rokah lahko, manevriranje v mestni gneči je s serijskim samodejnim nadzorom stabilnosti pravo veselje, hah, zagnati ga je moč tudi s pomočjo brezkontaktnega ključa.       

Srednja kategorija

Čeprav ima v imenu zapisano štiristotico, pa to ni, saj v njem brni 350-kubični, enovaljni, štiritaktni agregat, ki bo navdušil z majhno porabo. Pravo veselje je ožemati ročico plina pri nizkih vrtljajih in C400X bo poskočil kot bavarska gorska koza. Tudi pri višjih hitrostih (najvišja je malce pod 140 km/h) ostaja stabilen in odlično drži smer vožnje, morda tudi zaradi tega ker ima geometrijo, podobno »pravim« motociklom

Žal pa sprednji vetrni ščit ni nastavljiv. Pod sedežem je sicer prostor za shranjevanje čelade, ki se ustrezno poveča. Čeprav dizajn, vključno s sprednjim žarometom in kljunom, nekoliko spominja na terensko hišno družino GS, pa deluje precej športno. Vsaj tak je občutek v vožnji. Zavore z ABS-om kitajske znamke ByBree, ki je hčerinsko podjetje Bremba, so dovolj kvalitetne in na nivoju, da vlivajo zaupanje. BMW Motorrad Connectivity in spisek dodatne opreme pa je v hišnem slogu dolg kot ponedeljek.

  • Osnovni podatki

    Prodaja: BMW Motorrad Slovenija
  • Tehnični podatki

    Motor: 350 cm3, enovaljni, štiritaktni, tekočinsko hlajeni, elektronski vbrizg goriva, 4 ventili na valj.
    Moč: 25 kW (34 KM) pri 7.500/min.
    Navor: 35 Nm pri 6.000/min.
    Prenos moči: brezstopenjski menjalnik CVT, centrifugalna suha sklopka.
    Okvir: jeklen cevni z enoto litega titana.
    Zavore: spredaj koluta 265 mm, štiribatne čeljusti, zadaj kolut 265 mm, enobatna čeljust, ABS.
    Vzmetenje: spredaj teleskopske vilice 35 mm, zadaj dvojna nihajna roka iz aluminija, dvojni blažilniki.
    Gume: spredaj: 120/70-15, zadaj: 150/70-14.
    Višina: 775 mm.
    Posoda za gorivo: 12,8 l (4 l rezerve); poraba: 3,6 l/100 km.
Hvalimo in grajamo
Zmogljivosti
Izgled in tehnika
Dodatna oprema je na voljo za doplačilo
Nenastavljiv sprednji vetrni ščit

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri