Ducati Scrambler Full Throttle

Ko smo lani prvič sedli na novega Scramblerja, se nam je ustavil čas. Občutki, položaj za krmilom, eh, refleksija tistih zlatih časov. Katerih že, porečete mlajši? Ja, onih konec šestdesetih, ko je sceno razburil prvi Ducatijev Scrambler. Takrat enovaljnik, zdaj dvovaljnik, ki pa v rokah 'ruka' manj kot predhodnik

Ducati Scrambler Full Throttle (foto: Saša Kapetanovič) Saša Kapetanovič
14. 9. 2016

Na Primorskem je v teh štirih desetletjih kar nekaj teh motorističnih biserov preživelo, nekateri od teh so celo zelo lepo ohranjeni. Delujoči. Torej ne drži čisto, da je italijanska mehanika bolj 'cosi-cosi'. Pri nas doma je bil rdeči 350-kubični Scrambler med desetdnevno vojno edino prevozno sredstvo, saj je bila pot tja do Ljubljane zabarikadirana z vlačilci, no, z agilnim Ducatijem to ni bila ovira. Tudi malček čez travnik je šlo z lahkoto.

Obujena karizma

V Bologni so dajali vedno prednost športnim rezultatom, njihove dirkaške ekipe, 'Corse', imajo poseben status. No, dokler njihovi odločevalci na plan niso potegnili Scramblerjeve zgodbe, saj veste, ponovno odkritje motocikla, študentarija, hipiji, nekaj več itd., itd. Ikono so zavili v sodoben celofan moderne rumene barve in na krilih retro scene začeli loviti one, ki jim presedajo športno nabijanje do tristotice in enduraško megalomanski dvokolesniki. Lahko izbirate med množico Scramblerjev (poleg Full Throttla so še Classic, Urban Enduro, Icon, Flat Track Pro, Italia Independent, Sixty2), odvisno od tega, kateri (pod)segment vam leži. Full Throttle, po domače model 'na polno', je poklon 'dirt track' dirkam na ovalu, z značilno odžaganim zadkom. V športnem duhu je videz motocikla s športnim sedežem z imitacijo prostora za številko ob bokih, 'flat track' ravnim krmilom ter športno hrumečim izpuhom.

Ne na stezo, v mesto in na vas

Verjetno ni treba posebno poudarjati, da Scrambler Full Throttle v prvi vrsti ni namenjen gonjenju na spidvej stezi tam v Šiški ali v Krškem (no, ja, počakajte na model Flat Track Pro), je pa vesel, če ga boste privili na Jezersko in si ob jezeru nato privoščili pravo italijansko kavo. Ne kapučina, prosim! Takrat s seboj nikar ne vzemite sopotnice, saj boste dan pokvarili sebi in njej. Full Throttle je model za solerje, ki uživajo v vožnji sami, sopotnik(ca) utegne na majhnem sedežu brez oprijema trpeti, vi pa jih boste slišali po tem, ko bosta snela čeladi. No, vsaj nam se je tako zgodilo. Peljete jo sicer lahko, stopalke so tudi zanj(jo), a le kratko furo do doma, poljub in hajd' na rajžo. Na njej boste uživali, krmilo je enduraško široko, 803-kubični hišni dvovaljni agregat, vzet iz Monsterja 796, je poskočen, zavore pa so, čeprav tehnični podatki govorijo o polovični zmogljivosti v primerjavi s superšportnimi modeli, nadvse dostojne. Motocikel deluje, kljub skoraj dvestotici kilogramov, v rokah lahkotno, vozljiv je in poskočen. Bolj kot na Jezersko bo Full Throttle užival v mestu, v pospeševanju od semaforja do semaforja, ter ostrem zaviranju. Tam se izkaže tudi sklopka APTC, hah, delček zgodbe vendarle prenesene iz hišnega športa. S povprečno porabo 5,4 litra na 100 kilometrov je v mejah pričakovanega. Kakšnega posebnega ugodja ne pričakujte, tudi na klasično zasnovani, a LCD-armaturki so samo osnovne informacije, morda bi bila boljša klasična številčnica, takšna s 'cagarjem', saj so vrtljaji, ki se prikazujejo navzdol in na levo, težko berljivi. Morda pa jih mlajši berejo bolje, kdo ve? Kakorkoli že, karizma ostaja in z novim Scramblerjem je ta še močnejša. Utrdite jo lahko še z množico dodatkov, tudi oblačil, in nato 'furate' 'Scrambler lajfstajl'. Kulsko.

bese­di­lo: Primož Jurman, foto: Saša Kapetanovič

  • Osnovni podatki

    Prodaja: As Domžale Moto center
    Cena osnovnega modela: 10.490 EUR €
    Cena testnega modela: 10.490 EUR €
  • Tehnični podatki

    Motor: 803 cm3, 2-valjni L-zasnove, 4-taktni, zračno hlajeni, 2 desmodromična ventila na valj
    Moč: 55 kW (75 KM) pri 8.250 /min
    Navor: 68 Nm pri 5.750 /min
    Prenos moči: šeststopenjski menjalnik, veriga
    Okvir: cevni jekleni
    Zavore: spredaj kolut 330 mm, radialno vpete 4-batne čeljusti, zadaj kolut 245 mm, 1-batna čeljust, ABS
    Vzmetenje: spredaj obrnjene teleskopske vilice Kayaba 41, zadaj nastavljivi blažilnik Kayaba
    Gume: 110/80-18, 180/55-17
    Višina: 790 mm
    Posoda za gorivo: 13,5 l
    Medosna razdalja: 1.445 mm
    Teža: 186 kg
Hvalimo in grajamo
položaj voznika
ciklistika
motor
videz
karizma
težko berljivi instrumenti
pomanjkanje udobja za sopotnika

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri