Honda NT 700 Deauville

31. 8. 2006 | Peter Kavčič
Deli

Potovanje v dvoje je za marsikoga največja romantika. Skupaj z najdražjo uživaš v vožnji po podeželskih cestah, z roko v roki občuduješ prekrasne panoramske slike in holivudske sončne zahode.

Tudi to je ena plat motociklizma. Ni malo tistih, ki raje umirjeno in sproščujoče vijugajo po cesti, kot pa po kolenu odpeljejo svoj najljubši ovinek. To so ponavadi predvsem ljubitelji potovalnih motociklov. In eden takšnih je tudi Honda NT 700 Deauville.

Letos so jo prenovili in osvežili, da gre lažje v korak s časom in novimi okoljevarstvenimi zahtevami. Težko bi rekli, da je za spremembe kriva konkurenca, saj je Deauville pravzaprav nima! Po novem mu je po tehnični plati (Hondo poganja dvovaljnik V s 680 kubičnimi centimetri in 65 ’konji’, za prenos moči pa skrbi kardan) in zasnovi še najbližji novi BMW F 800 ST, a ne po ceni. Honda je namreč daleč najbolj poceni potovalni motocikel, kar jih lahko najdete v tem trenutku.

Za (akcijsko) ceno 2.049.000 tolarjev (redna cena za model z ABS-om znaša 2.219.000 tolarjev) dobite zares veliko. Solidno Hondino izdelavo in pregovorno kakovost, udobje, kot se za potovalnik spodobi, ogromno vetrne zaščite, ki je tudi prilagodljiva (po višini nastavljiv vetrobranski ščitnik), odličen zavorni sistem ABS in velika stranska integrirana kovčka (levi 27, 4 desni 26, 7). Ta dva sta med seboj povezana, tako da lahko vanju počez spravite prtljago v velikosti svežnja dveh francoskih baget.

Ko si z motociklom na dolgi poti, ti pride prav vsak kubični centimeter prostora. Zato so pri Hondi prtljažni prostor izkoristili do konca. Domiselna ideja, ni kaj. No, za zahtevne kupce imajo ob doplačilu na voljo tudi prostornejša kovčka, kamor boste lahko varno shranili dve čeladi. A to še ni vse, Deauville ima predalčka še v aerodinamičnem oklepu (za rokavice, denarnico, telefon, dokumente in podobno kramo), od tega je eden opremljen s ključavnico, drugi pa se hitro in preprosto odpira s pritiskom na gumb.

V vožnji Honda preseneti s svojo lahkotnostjo, saj se ji ne pozna tistih 236 kilogramov mase. Dobro uravnoteženost kaže tako med ovinki kot na cesti s slabim asfaltom, kjer vzmetenje ob razumno hitri vožnji (primerni za potovalnik) zagotavlja dober stik koles s podlago. Ker je vzmetenje naravnano na udobje in sedežno oblazinjenje dovolj obilno, bosta tudi po celodnevni turi vaša zadnjica in hrbet spočita.

Ovinku Deauville sledi mirno in ubogljivo, brez zoprnega nihanja ali siljenja sprednjega dela motocikla iz ovinka, kar je sicer prepogosta bolezen potovalnih motociklov. Zato jo mirne vesti lahko priporočimo tudi svežim motoristom, ki si izkušnje šele nabirajo. Res pa je, da je za bolj sproščeno vožnjo bolje imeti vsaj nekaj izkušenj s čim lahkotnejšim in manjšim, pa čeprav ta Honda ni prevelika. Sedež, ki žal ni nastavljiv po višini, v višino meri 806 milimetrov, kar je za povprečno visokega voznika kot ulito, prijazno pa je tudi razmerje med oddaljenostjo krmila in postavitvijo širokih nožnih stopalk.

Ker se lahko pohvali z zajetno 19, 7-litrsko posodo za gorivo in zmerno porabo goriva, ki je na testu znašala okroglih pet litrov na 100 prevoženih kilometrov, bodo tudi postanki na bencinskih servisih redki. Doseg s polno posodo za gorivo se je tako gibal med 350 in celo 400 kilometri. Res pa je, da smo se vozili pretežno sami, brez sopotnice.

Ob vseh teh dejstvih ostane dovolj časa tudi za romantiko, saj ne boste razmišljali, koliko goriva vam je še ostalo in ali boste prišli do naslednjega bencinskega servisa. Prav tako pa boste končali vožnjo spočiti. Deauville je nezahteven, prijazen in zelo uporaben motocikel, ki redko razočara. Zaradi prostornih kovčkov je kot nalašč za piknik v dvoje. Saj veste, odejica, kozarec oliv, malce francoskega sira, kraški pršut, francoski kruh . . Ah, ta romantika.

Honda NT 700 Deauville

Cena testnega vozila: 2.049.000 SIT

Tehnični podatki

Motor: 4-taktni, V-dvovaljni, tekočinsko hlajen 680, 2 cm3, 48, 3 kW

(65 KM) pri 8.000 /min, 66, 2 Nm pri 6.500/min, el. vbrizg goriva

Okvir: jeklen

Prenos moči: 5-stopenjski menjalnik, kardan

Vzmetenje: spredaj klasične teleskopske vilice, zadaj enojni blažilnik z možnostjo nastavitve prednapetosti vzmeti.

Gume: spredaj 120/70 R17, zadaj 150/70 R17

Zavore: spredaj 2 x kolut, ABS, zadaj 1x kolut

Medosna razdalja: 1.476 mm

Višina sedeža od tal: 806 mm

Posoda za gorivo/poraba na 100 km: 19, 7 l/5 l*

Suha masa: 236 kg

Cena: 2.049.000 SIT

Zastopnik: AS Domžale Moto center, Blatnica 3a, Trzin, tel: 01/562 22 42

Hvalimo

uporabnost

cena

ABS

ergonomija, udobje

Grajamo

Na trenutke smo si želeli malce več moči (zlasti med vožnjo v dvoje)

besedilo: Peter Kavčič

foto: Saša Kapetanovič