Honda VT1300CXA ABS Fury

Se je želela Honda morda maščevati Harleyju-Davidsonu z boginjo besa? Morda, dejstvo je, da je Fury puščica, ki so jo namerili naravnost v srce ameriškega ponosa.

Honda VT1300CXA ABS Fury (foto: Saša Kapetanovič) Saša Kapetanovič
15. 9. 2016

Na ta način do neke mere doživljam močno sporočilo vsem, ki se navdušujejo nad lagodno vožnjo z daleč naprej pomaknjenim sprednjim kolesom in zelo širokim krmilom.

Taki motocikli seveda niso za vsakogar, so za zelo posebne ljudi, ki jim individualnost pomeni največ. Fury je v bistvu motocikel za uživanje v zelo umirjenem tempu. Izdelava je na nivoju in s tem tudi uporabniška izkušnja, zavore, menjalnik, vse to deluje dobro, okvir pa kljub omejitvam te zasnove ne naredi motocikla preokornega. Nisem zaznal iskanja bližnjic pri varčevanju. Zato tudi cena, ki je recimo primerljiva z odlično Africo Twin ni visoka. Lahko rečem, da dobite veliko za ta denar, ampak na popolnoma drugačen način kot pri Africi Twin. Nikdar si nisem mislil, da bom to priznal, ampak v resnici sem užival tudi pri 60 kilometrih na uro. Motor, ta je 1.300-kubični, tekočinsko hlajeni V dvovaljnik namreč poskrbi, da pri maksimalno nizkih vrtljajih vleče mehko in hkrati odločno. Prvo prestavo sem uporabljal za speljevanje, potem bi bilo pa skoraj vseeno, ali bi tiste vmes do pete prestave sploh uporabil, saj je tako neverjetno prožen, da vleče v peti prestavi že od 40 kilometrov na uro. Ni za polaganje ovinkov, saj hitro podrgne s stopalkami po asfaltu, ampak to v bistvu ne moti, ker sta drža in vožnja na tem motociklu tako zelo drugačni od vsega preostalega, da se preprosto prilagodiš in začneš uživati tako, kot ti Fury omogoči. Če za custom motocikle največkrat napačno rečemo, da so čoperji, je to splošno uporabno ime tokrat celo pravo. Da, Fury je čoper in je namenjen 'easy riderjem', če dovolite, da se tako izrazim. Najbolj sem užival, ko sem se vozil sam, neobremenjen s časom. V dvoje tudi gre, a z omejitvami, to vseeno ni udoben čoper za potovanja.

Ob norem tempu življenja Fury deluje kot pomirjevalo. Globoki bas, utrip dvovaljnika, nežne vibracije in sproščena drža blagodejno delujejo na dušo in telo.

bese­di­lo: Peter Kavčič, foto: Saša Kapetanovič

  • Osnovni podatki

    Prodaja: As Domžale Moto center
    Cena osnovnega modela: 14.990 EUR €
  • Tehnični podatki

    Motor: 1.312 cm3, 2-valjni 4-taktni, tekočinsko hlajeni
    Moč: 42,5 kW (58 KM) pri 4.250/min
    Navor: 107 Nm pri 2.250/min
    Prenos moči: 5-stopenjski menjalnik, kardan
    Okvir: jeklen cevni okvir
    Zavore: spredaj 1 x kolut 320 mm, 2-batne čeljusti, zadaj 1 x 240 kolut, 2-batna čeljust, ABS
    Vzmetenje: spredaj klasične teleskopske vilice, zadaj blažilnik monoshock z nihajnimi vilicami
    Gume: spredaj 120/70 R17, zadaj 160/60 R17 
    Višina: 678 mm
    Posoda za gorivo: 12,8 litra/5,6 l/100 km
    Teža: 309 kg (pripravljen za vožnjo)
Hvalimo in grajamo
kakovost izdelave
motorni navor
videz
okoren pri manevriranju na mestu in speljevanju
zadnji blažilnik bi lahko nudil več udobja

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri