Podaljšan test: Moto Guzzi V7 III Carbon - dim za junaka

Naneslo je tako, da je konec junija v naših krajih v sklopu promocijske turneje gostovala karavana svetovnih drifterjev - avtomobilistov, ki se 'pošrek' vozijo skozi ovinke in nasploh z avti uganjajo različne norčije. A pozor, to je resna disciplina, po svetu obstajajo celo različna prvenstva. Ker so fantje za štos, smo se zmenili, da se zapeljejo okoli Moto Guzzija V7 Carbon. Ampak, v njim lastnem stilu. Kako? No, potešite 'firbca'. 

23. 7. 2018

Kraj: Raceland Krško. Čas: Torek popoldne. Glavna igralca: Moto Guzzi V7 III Carbon (omejena serija) in Steve 'Baggsy' Biagioni. Hud kot poper, ikona.

Do Racelanda, ki leži streljaj od jedrske elektrarne Krško, je bilo treba seveda priti. Hja, z Guzzijem je bil skok na južni konec Slovenije nadvse prijeten. Človeku se zdi pretirana previdnost pri današnjih motociklih, ko odpre ročico za plin, že nadležna. Moto Guzzi Carbon, model legendarne družine V7, seveda ni takšen. Tradicija določa V-zasnovo dvovaljnika in nekaj več kot prijetnih 50 'konjev' je v črno-karbonskem Guzziju ravno dovolj, da lahko sproščeno odpreš plin do konca. Pri tem pa te ni strah, da te bo odneslo v maline pod cesto. Položaj na bajku je naraven, tradicionalen in vožnja, dolga okoli 150 kilometrov, je bila vrnitev v tradicijo motociklizma, ko je imel motorist še čas, da ni buljil le na cesto, temveč je opazoval naravo, skozi katero ga je vodila cesta.

Na Racelandu je že stala bogata konjenica mehanskih konjev, ujeta pod pločevino dirkalno-driftarskih avtov. Hja, Baggsyjev jih je imel 1.200! Resno. A kljub temu je bilo kar več takšnih, ki jih je Moto Guzzi pritegnil s svojim šarmom, videzom in rdečimi pokrovi valjev. Tisti, ki so stopili bližje, so bili navdušeni nad prešitim sedežem in klasičnimi merilniki. Ker je Carbon poseben model, smo mu namenili posebno vlogo: stal bo sredi steze, okoli njega pa bo v driftarskem slogu krožil Baggsy. Rečeno, storjeno. Ni bilo potrebnih veliko krogov, ko je naš dvokolesni junak ob gromkem zvoku tisočerih 'konj' in cviljenju gum izginil v oblaku dima – in preživel.

Pa še ocvirek. Malo je znan podatek, da so Izraelci uporabili Moto Guzzijev agregat, prav tak, ki brunda v okvirju Carbona, za brezpilotna letala. Poskus se ni obnesel in program so kmalu opustili. Bolje. Moto Guzzi je stroj za mir in za uživanje.

Primož Jurman

Foto: Monster Energy - Klemen Humar

Značke:

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri