Podaljšani test: Yamaha XSR700

29. 5. 2016
Deli

Ko smo Yamaho XSR700 dobili na test, smo se razveselili njene lahkosti in okretnosti, pa še nekaj nostalgičnega šarma premore. Odločili pa smo se, da jo nekoliko predelamo.

Po pregledu razpoložljive dodatne opreme smo se odločili, da zamenjamo izpušni sistem. Akrapovičev. 'Hud', s črnim dušilcem in srebrno obarvanim logotipom. V nasprotju z originalnim tovarniškim izpuhom je slovenski izdelek na zadnjem delu privzdignjen tja proti sedežu. XSR smo zapeljali k mojstru obrti, Tomažu Capudru, predelovalcu, ki v Gameljnah pod Šmarno goro ustvarja vrhunske mehanske dvokolesne kreacije, ki pobirajo številne nagrada doma in v svetu. Tomaž pove, da pri namestitvi Akrapovičevega izpuha linije Racing iz titana, ki je lažji od tovarniškega, k moči pa prispeva kakšna dva vranca, ni imel nobenih težav. »Navodila za vgradnjo so jasna, razumljiva, izpuh je narejen natančno in se lepo prilega.« 'Capo' je delo opravil v slabih 45 minutah, XSR pa je po namestitvi Akrapoviča dobil popolnoma drugačen videz – zdaj je bolj podobna kakšnemu 'scramblerju'. Naši vtisi v vožnji z novim izpuhom? Navdušeni smo. Zamenjava je nujna, motocikel poleg videza pridobi karakter, izbuh zarohni, kot se pri takem motociklu spodobi, a še vedno ostaja v zakonskih mejah. Zanj trgovci zahtevajo sicer 1.287 evrov. Nič pa ne bi imeli proti, če bi XSR700 odeli še v kakšno dodatno opremo iz bogatega Yamahinega kataloga.

Tomaž Capuder: »XSR700 je prav 'kulski' motor, trendovski cafe racer klasičnega videza. Tudi meni so takšni motocikli všečni, XSR700 pa je dobra osnova za predelave. Sam bi poleg izpuha motociklu recimo za začetek namestil še drugačen sedež, spremenil bi mu zadek, namestil drugo sprednjo luč ter vzvratna ogledala.«

bese­di­lo: Primož Jurman, foto: Primož Jurman