Test: Husqvarna Vitpilen 701

Novembra 2014 je Husqvarna na salonu motociklov EICMA v Milanu predstavila dva cestna motocikla: Vitpilena 401 in Svartpilena 401. Bela in črna puščica. Tema je sledil še model Vitpilen 701.

Test: Husqvarna Vitpilen 701 (foto: Peter Kavčič) Peter Kavčič
30. 7. 2018

Aprila smo bili na slovenski predstavitvi, ki jo je pripravil uvoznik, podjetje MotoXgeneration, tokrat pa delimo prve vtise z največjim Husqvarninin cestnim modelom. Husqvarna je znamka, ki jo pogosto in najraje povezujemo s terenskimi motocikli, morda pa je premalo znano, da je imela znamka v naboru svoje modelne ponudbe tudi cestne motocikle, denimo leta 1955 model Silverpilen – srebrno puščico. S tremi novimi cestnimi modeli, Svratpilen 401, Vitpilen 401 in največjim, Vitpilen 701, se Husa pravzaprav vrača k svojim koreninam. In to na svojski, švedski način.

Tradicija v sodobnosti

Če je model Svartpilen 401 bolj 'scramblovski', sta Vitpilen 401 in Vitpilen 701 bolj cestnega dizajna in čistih linij. V primerjavi z manjšim bratom ima večji in posledično močnejši enovaljni agregat. Je Husqvarnina vizija motocikla, kjer se ob izraziti individualnosti prepleta urbana uporaba z vožnjo na zavitih cestah podeželja. Motocikel je opremljen s sodobno tehnologijo, kot so elektronski vbrizg goriva, kakovostne zavore Brembo in vzmetenje WP, zdrsljiva sklopka in ABS sistem proti blokadi kolesa

Dizajn je adut

V Husqvarni sicer pravijo, da Vitpilen ni retro motocikel, temveč novost, ki bo razveselila tiste (estete), ki si želijo nekaj posebnega in odstopati. Položaj za krmilom je v 'kaferejserskem' stilu, voznik sedi na precej trdem sedežu, kjer za kakšno udobje ni prostora. To pravzaprav ni njegov namen. Enovaljnik je odzivno poskočen, navaditi se je treba na tresljaje; z naraščajočimi vrtljaji je vse boljši. Pri višjih hitrostih utegne imeti voznik, ki si želi več motorističnega veselja, nekaj težav, predvsem z nihajočim vzmetenjem. A 701 je motocikel, ki okolici pošilja drugačna sporočila, ta pa niso povezana z močjo in hitrostjo. Pomembnejša sta dizajn in vtis. 701 ni motocikel postavljača, hkrati pa si ne želi, da ga priganjate do nezavesti. Armaturka je 'old school' okrogla, v sredini na treh kvadratnih centimetrih so digitalno nanizani vsi pomembni podatki. Njena zasnova kljub okroglosti ne bo navdušila tradicionalistov, bolj bo všečna pa bo mlajšim. 701 za vožnjo v paru? Pozabite, tale Vitpilen je motocikel zagrizenih individualistov.      

  • Osnovni podatki

    Prodaja: MotoXgeneration
    Cena testnega modela: 10.850 €
  • Tehnični podatki

    Motor: enovaljni, štiritaktni, 693 cm3
    Moč: 55 kW (75 KM) pri 8.500 vrt./min
    Navor: 72 Nm pri 6.750 vrt./min
    Prenos moči: šeststopenjski menjalnik, veriga
    Okvir: jekleni cevni
    Zavore: spredaj 2x kolut 320 mm, štiribatne zavorne čeljusti, zadaj 1x kolut 240 mm, enobatna zavorna čeljust, ABS Bosch 9M
    Vzmetenje: spredaj obrnjene teleskopske vilice 43 mm, zadaj centralni blažilnik
    Gume: spredaj 120/70 R17, zadaj 160/60 R17
    Višina: 830 mm
    Posoda za gorivo: 12 l
    Teža: 157 kg
Hvalimo in grajamo
ideja, zasnova in koncept
inovativen dizajn
odziven agregat
položaj
vozne lastnosti na meji
(pre)trd sedež
tresoča zadnja ogledala

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri