Test: Husqvarna Vitpilen 701

Novembra 2014 je Husqvarna na salonu motociklov EICMA v Milanu predstavila dva cestna motocikla: Vitpilena 401 in Svartpilena 401. Bela in črna puščica. Tema je sledil še model Vitpilen 701.

Test: Husqvarna Vitpilen 701 (foto: Peter Kavčič) Peter Kavčič
30. 7. 2018

Aprila smo bili na slovenski predstavitvi, ki jo je pripravil uvoznik, podjetje MotoXgeneration, tokrat pa delimo prve vtise z največjim Husqvarninin cestnim modelom. Husqvarna je znamka, ki jo pogosto in najraje povezujemo s terenskimi motocikli, morda pa je premalo znano, da je imela znamka v naboru svoje modelne ponudbe tudi cestne motocikle, denimo leta 1955 model Silverpilen – srebrno puščico. S tremi novimi cestnimi modeli, Svratpilen 401, Vitpilen 401 in največjim, Vitpilen 701, se Husa pravzaprav vrača k svojim koreninam. In to na svojski, švedski način.

Tradicija v sodobnosti

Če je model Svartpilen 401 bolj 'scramblovski', sta Vitpilen 401 in Vitpilen 701 bolj cestnega dizajna in čistih linij. V primerjavi z manjšim bratom ima večji in posledično močnejši enovaljni agregat. Je Husqvarnina vizija motocikla, kjer se ob izraziti individualnosti prepleta urbana uporaba z vožnjo na zavitih cestah podeželja. Motocikel je opremljen s sodobno tehnologijo, kot so elektronski vbrizg goriva, kakovostne zavore Brembo in vzmetenje WP, zdrsljiva sklopka in ABS sistem proti blokadi kolesa

Dizajn je adut

V Husqvarni sicer pravijo, da Vitpilen ni retro motocikel, temveč novost, ki bo razveselila tiste (estete), ki si želijo nekaj posebnega in odstopati. Položaj za krmilom je v 'kaferejserskem' stilu, voznik sedi na precej trdem sedežu, kjer za kakšno udobje ni prostora. To pravzaprav ni njegov namen. Enovaljnik je odzivno poskočen, navaditi se je treba na tresljaje; z naraščajočimi vrtljaji je vse boljši. Pri višjih hitrostih utegne imeti voznik, ki si želi več motorističnega veselja, nekaj težav, predvsem z nihajočim vzmetenjem. A 701 je motocikel, ki okolici pošilja drugačna sporočila, ta pa niso povezana z močjo in hitrostjo. Pomembnejša sta dizajn in vtis. 701 ni motocikel postavljača, hkrati pa si ne želi, da ga priganjate do nezavesti. Armaturka je 'old school' okrogla, v sredini na treh kvadratnih centimetrih so digitalno nanizani vsi pomembni podatki. Njena zasnova kljub okroglosti ne bo navdušila tradicionalistov, bolj bo všečna pa bo mlajšim. 701 za vožnjo v paru? Pozabite, tale Vitpilen je motocikel zagrizenih individualistov.      

  • Osnovni podatki

    Prodaja: MotoXgeneration
    Cena testnega modela: 10.850 €
  • Tehnični podatki

    Motor: enovaljni, štiritaktni, 693 cm3
    Moč: 55 kW (75 KM) pri 8.500 vrt./min
    Navor: 72 Nm pri 6.750 vrt./min
    Prenos moči: šeststopenjski menjalnik, veriga
    Okvir: jekleni cevni
    Zavore: spredaj 2x kolut 320 mm, štiribatne zavorne čeljusti, zadaj 1x kolut 240 mm, enobatna zavorna čeljust, ABS Bosch 9M
    Vzmetenje: spredaj obrnjene teleskopske vilice 43 mm, zadaj centralni blažilnik
    Gume: spredaj 120/70 R17, zadaj 160/60 R17
    Višina: 830 mm
    Posoda za gorivo: 12 l
    Teža: 157 kg
Hvalimo in grajamo
položaj
odziven agregat
inovativen dizajn
ideja, zasnova in koncept
tresoča zadnja ogledala
(pre)trd sedež
vozne lastnosti na meji
Končna ocena

Husqvarna je s tem modelom resneje vstopila v segment cestnih motociklov. Vleče poglede in s svojim dizajnom nagovarja vse, ki želijo izstopiti iz ustaljenih okvirjev

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri