Test: Husqvarna Vitpilen 401

Tri leta so potrebovali v KTM-u, da so izdelali serijsko izvedbo Husqvarninega modela Vitpilen, ki je ob svoji predstavitvi v Milanu požel navdušenje zaradi revolucionarnega oblikovanja. Čiste in napredne linije so razlog, zaradi katerega so se za tem motociklom ozirali vsi.

Nosilna (foto: Peter KavČiČ) Peter KavČiČ
13. 11. 2018

Tehnično je Vitpilen 401 v tesnem sorodstvu s KTM-ovim Dukom 390, a v resnici prinaša povsem novo zgodbo. Zaradi položaja krmila, ki je športno spuščen, je tudi drža pomaknjena precej bolj naprej, kar se na daljši vožnji občuti v nekoliko bolj utrujenih rokah kot na primer pri scramblerju Svartpilen 401. Pa je enovaljnik s 375 kubičnimi centimetri dovolj zmogljiv za športno vožnjo? Oh ja, zmore 43 'konjev' pri 9.000 vrtljajih na minuto, kar ob le 148 kilogramih, če odštejemo gorivo, pomeni izredno živahno in lahkotno vodenje skozi ovinke. Kljub majhnim meram s stabilnostjo v ovinkih nima težav in ponuja dobre občutke ter vliva samozavest.

Za sproščanje adrenalina na karting stezi je to idealen motocikel in oblečen v usnjen dirkaški kombinezon se lahko na varen način nauživaš vožnje po kolenih skozi ovinke. V vožnji preseneti in navduši. Menjalnik deluje odlično, zavore ustavljajo močno kljub le enemu kolutu spredaj, predvsem pa ves čas zelo prijetno brni in se ne upira priganjanju v višje vrtljaje, ker motor pokaže ves potencial.

A še bolje kot na ovinkih se tale Husqvarna počuti v mestu. Z detajli, ki so preprosti, a napredni, lovi poglede mimoidočih, in če jo postavim ob bok maksi skuterjem, odpira nove možnosti. Esteti, ki občudujejo detajle in se navdušujejo nad motociklizmom, a nimajo izkušenj ali potrebe po močnejših in večjih motociklih in predvsem, ki jim ni vseeno, kaj vozijo, bodo za ta videz pripravljeni tudi odšteti kak evro več. V Husqvarni Vitpilen 401 bodo dobili dobrega spremljevalca, ki se upira ceneni izdelavi in varčevanjem na vsakem koraku.

Z dvema potnikoma udobja ni ravno na pretek, prav tako pa se dodatna obremenitev na dolgem športnem sedežu pozna tudi pri zmogljivostih. Ampak ali za kofetkanje in hitro premikanje po mestu sploh potrebujemo več moči? V bistvu ne, sicer pa je ta moč, ki jo enovaljnik iztisne, že zelo primerljiva temu, kar so nekoč zmogli veliki 600-kubični enovaljniki japonske izdelave.

Le da so danes motocikli, kot je ta Husqvarna, lažji, okretnejši, z boljšimi zavorami in ABS-om, ki dela dobro, ter ne tresejo in ponujajo odličen vstop v svet motociklizma z veliko mero stila in varnosti.

  • Osnovni podatki

    Prodaja: MotoXgeneration
    Cena osnovnega modela: 6.390 €
  • Tehnični podatki

    Motor: 1-valjni, 4-taktni, tekočinsko hlajeni, 373 cm3 , neposredni vbrizg goriva, navor: 37 Nm, največja moč: 32 kW (44KM)
    Prenos moči: 6-stopenjski menjalnik, verig
    Okvir: cevni krom-molibden
    Zavore: spredaj kolut 320 mm, zadaj kolut 230 mm
    Vzmetenje: spredaj nastavljive obrnjene teleskopske vilice WP, zadaj nastavljiv enojni blažilnik WP
    Gume: 110/70-17, 150/60-17
    Višina: 835 mm
    Posoda za gorivo: 9,5 l
    Medosna razdalja: 1.357 mm
    Teža: 148 kg
Hvalimo in grajamo
unikaten videz
kakovost izdelave
užitek v vožnji kljub majhnemu motorju
zanimive možnosti predelave
cena
položaj za krmilom je malce utrujajoč
Končna ocena

Husqvarna z modelom Vitpilen prinaša svežino v preprostosti in uporabnosti. S svojim videzom je v hipu postal ikona med roadsterji

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri