Test: Yamaha Tracer 700 Traveler

Tale, sicer večkrat uporabljen rek, je v primeru Yamahinega modela Tracer 700 Traveler nekoliko predrugačen. Dejstvo pa je, da je 'Popotnik' potovalni motocikel za vse priložnosti, katerega močni adut je tudi privlačna cena.

Test: Yamaha Tracer 700 Traveler (foto: Saša Kapetanovič) Saša Kapetanovič
5. 11. 2018

Za nekaj manj kot osem, sicer akcijskih evrskih jurjev je tale Tracer namreč prava terna! A bodimo pošteni, cena je le en, čestokrat pa zelo pomemben element, ki prevesi tehtnico kupca v smer nakupa. To pa konkretno ne pomeni, da je Tracer 700 Traveler tehnično in oblikovno napačen motocikel. Nasprotno! Ni pa seveda motocikel, nad katerim bi se naslajali oblikovalski in tehnološki friki ali pa zaljubljenci v tehnične novotarije.

Oprema je spodobna, da izpolnjuje funkcijo in serijska je dovolj bogata (stranske torbe, cevna zaščita agregata, ročno nastavljivi sprednji vetrni ščit, zaščita sprednjih ročic …), da je tistemu, k čemur sledi(m)jo motoristi – dvokolesnemu užitku namreč – kos. Užitek je pravi. Na trgu je sicer sezono in pol, a njen ostrorobi, hišni dizajn je še vedno svež, lahko trdimo, da, tudi atraktiven. Njene skladne linije se začenjajo na sprednjem delu, ki ga določa vetrni ščit nenavadnih oblik, ki ga je mogoče ročno nastavljati, ter par sprednjih poševno nameščenih žarometov s pozicijskimi LED-lučmi. Linija se konča v zadnji, luči hišnega dizajna in držalu za sopotnika(co), ki je element, ki ga pri drugih motociklih vse bolj pogrešamo.

Trpežno in prijazno

Srce stroja je 689-kubični dvovaljni agregat, ki se ponaša s posebno, 270-stopinjsko glavno gredjo, ki omogoča neenake intervale vžiga; pri Yamahi trdijo, da omogoča športno vožnjo, hkrati pa ima lep navor, ki je za potovalni motocikel še kako pomemben. Agregat je sestavni element cevnega jeklenega okvirja, precej uravnotežena kombinacija pa se v vožnji izkaže z umirjenostjo, ki je pogoj za vozniku prijazno vožnjo. In za premagovanje razdalj. Sedež je prijeten, voznikova drža na motociklu neprisiljena, s krmilom, ki bi lahko bilo morda kakšen centimeter širši. Voznik ima dober pregled nad digitalno armaturko, na katero so na dovolj veliko in pregledno izpisani osnovni podatki o delovanju stroja. Pa še kakšen več.

Če se bo vam zdelo, da je tale Tracer teče pretiho, boste lahko v naboru dodatne opreme nanj namestili kompletni Akrapovičev izpušni sistem iz titana ter kup druge dodatne opreme. Pa hajdi na pot.

  • Osnovni podatki

    Prodaja: Delta Team Krško
    Cena osnovnega modela: 7.750 €
  • Tehnični podatki

    Motor: dvovaljni, štiritaktni, tekočinsko hlajeni, 689 cm3
    Moč: 53,8 kW (73,76 KM) pri 9.000 vrt./min
    Navor: 68,0 Nm pri 6.930 vrt./min
    Prenos moči: šeststopenjski menjalnik, veriga
    Okvir: jekleni cevni
    Zavore: spredaj koluta 282 mm, zadaj kolut 245 mm, ABS
    Vzmetenje: spredaj teleskopske vilice, zadaj nihajka s centralnim blažilnikom
    Gume: 120/70 17, 180/55 17
    Višina: 835 mm
    Posoda za gorivo: 17 l
    Medosna razdalja: 1.450 mm
    Teža: 196 kg
Hvalimo in grajamo
agregat
preprosto in enostavno rokovanje
okretnost
malo prostora za višjerasle voznike
nerodno nastavljanje sprednjega vetrnega ščita

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri