Cenejše sklopke STM in Rekluse

27. 3. 2008 | Matevž Hribar
Deli
Da zadnje kolo ob hitrem prestavljanju navzdol ne bo blokiralo.

Učinkovitost in uporabnost drseče sklopke so najprej spoznali dirkači, zdaj jo vedno pogosteje najdemo tudi v serijskih motociklih. Italijanski STM je znižal cene, pocenili so tudi avtomatske sklopke Rekluse.

S 1. marcem je italijanski proizvajalec športnih sklopk STM objavil dobro novico za vse tekmovalce in športno naravnane motoriste. Izdali so nov cenik, kjer so cene znižane od 20 do 40 odstotkov. Tako po novem stane 'antihopping' sklopka za HONDO CBR600RR namesto 1.070 le 850 EUR, za APRILIO SXV/RXV 450/550 pa bo treba odšteti 749, 00 namesto 954 evrov.

Novost je tudi model za Ducatijeve motocikle, ki imajo vgrajeno suho sklopko. V izvedbi Evoluzione in Evoluzione Racing SBK sta priloženi dve sekundarni vzmeti, s katerima voznik lahko prilagaja delovanje svojim zahtevam. V Sloveniji izdelke STM najdete v trgovinah Velo v Črnučah ali v BTC-ju (kletna etaža hale A).

Za 15 odstotkov so spustili cene tudi avtomatskim sklopkam Rekluse, ki so namenjene predvsem motokros, enduro, supermoto motociklom in štirikolesnikom, možno pa jih je vgraditi tudi v Harley Davidsona. Naj omenimo cene nekaterih najbolj prodajanih modelov: za Husqvarne TE/TC/SMR 450/510 bo treba odšteti 526 evrov, avtomatske sklopke za KTM EXC 400/450/525 pa stanejo 476 evropskih denarnih enot.

Kako deluje avtomatska sklopka, si lahko ogledate v videu, ki je sicer v nemškem jeziku, a razumljiv tudi za tiste, ki ne govorimo nemško. Izraze 'kuplung, štart, centrifugal, gas . . ' namreč pozna tudi slovenski mehanično-pogovorni jezik.

Matevž Hribar

Novo na Metroplay: Nik Škrlec iskreno o svoji najljubši tehniki pomnjenja