Akrapovič za BMW S1000RR nič več s klasičnim ovalnim loncem

13. 2. 2017 | Matevž Hribar
Deli

Več moči in navora, manj kilogramov in predvsem - lepši zvok.

Medtem, ko je bil bavarski superbajk za leto 2017 deležen le manjših sprememb, je 'slip-on' izpušni sistem iz Akrapoviča čisto drugačen od prejšnjega modela. Sam lonec ni več klasične, čiste ovalne oblike, temveč je na bok dobil vtisnjeno linijo, ki lepo povezuje ščitnik in ročno izdelano kapo iz ogljivkovih vlaken. Iz tovarne so sporočili tudi to, da je površina lahko prevlečena s črnim nanosom, odpornim na visoke temperature.

+ 0,4 kW, + 0,5 Nm in - 1,4 kg

Kot lahko razberemo s spletne strani, bo motor z nameščenim Akrapovičem zmogel za 0,4 kW večjo moč in za 0,5 Nm večji navor, od serijskega pa bo lažji za 1,4 kilograma.

Izdelan iz titana in z ustrezno homologacijo za cestno uporabo (ES/ECE) je na voljo tudi v črni barvi. Pomembno je tudi dejstvo, da preprosta namestitev ne zahteva dodatnih nastavitev elektronske krmilne enote in da RR tudi za Akrapovičem utsreza normi Euro 4.

Matevž Hribar
foto: Akrapovič