BMW vstopil v razred 300-kubičnih motociklov: G310R

Da BMW v razredu 300-kubičnih roadsterjev misli resno je bilo znano že dolgo. Bavarci so vstop v ta segment napovedovali že dolgo, zdaj pa so končno predstavili tisto, kar jim je uspelo zakuhati v preteklih dveh letih.

11. 11. 2015

Model G310R (temu bodo sledili tudi novi modeli iz serije 310) je bil v celoti zasnovan in skonstruiran v nemškem razvojnem centru, za proizvodnjo in sestavo pa bodo skrbeli pri njihovem indijskem partnerju TVS.

Razlog za sodelovanje z indijskim kooperantom je najverjetneje v ceni, saj mora biti ta, če se želi BMW uspešno kosati s konkurenco, nizka. Poleg tega namerava BMW ta model ponuditi na globalnem tržišču, zato je proizvodnja v tistem delu sveta, kjer je trg ogromen po svoje tudi logična in ne zgolj strateška odločitev.

Prvi iz družine 310 je naked ali 'roadster', kot so ga poimenovali pri BMW, sledili pa mu bodo še drugi. Gotovo bo med njimi športnik, obetamo pa si tudi enduro. Poganjal jih bo 313-kubični enovaljnik s štirimi ventili, ki bo moral biti glede na to, da bo v uporabi po celem svetu tudi zelo robusten. S 34 konjskimi močmi in 21 Nm navora bi moral biti ta motocikel, ki bo tehtal 158 kilogramov tudi dovolj živahen.

Bavarci načrtujejo, da bodo po zaslugi tega motocikla število prodajalcev po vsem svetu povečali za 50%, prodajo pa prav tako povečali in skupno prodali 200000 motociklov na leto. Daleč od trenutnega rekorda, a potenciala azijskih trgov in tega modela gotovo ne gre zanemarjati.

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri