BRP 2016 - vse novosti za prihodnjo sezono

BRP sodi na področju prestižnih izdelkov namnjenih zabavi in prostemu času na globalnem nivoju med vodilne proizvajalce. Z vsemi novostmi, ki so jih pripravili za prihodnje leto pa so nas dodobra seznanili na izredni predstavitvi v Črni Gori.

22. 11. 2015

Koncern BRP si sicer lasti kar 6 blagovnih znamk, ki v svetu vodnih skuterjev, štirikolesnikov, snežnih sani in navtiki predstavljajo sam vrh ponudbe. V njihovem prodajnem programu se najdejo tako vozila za prosti čas, šport in zabavo kot tudi vozila za resno in trdo profesionalno delovno uporabo. Ski-Doo, Sea-Doo, Lynx, Evinrude, Rotax in Can-Am so gotovo znamke, ki jih ni potrebno posebej predstavljati.

Na dogodku v Budvi v Črni Gori smo se na povabilo podjetja Ski & Sea d.o.o., ki je uvoznik za zgoraj omenjene znamke na kar osmih tržiščih, udeležili velikega predstavitvenega dogodka, kjer so nam predstavili vse novosti in hite modelnega leta 2016. Predstavitev je vključevala tudi testne vožnje z najmočnejšimi vodnimi skuterji in najmočnejšimi vozili ATV in SSV na tržišču. Kaj točno prinašajo novosti iz njihovega progarama pa si v kratkem povzetku lahko preberete v spodnjih vrsticah.

Can-Am

Poleg že skoraj standardnega letnega t.i. 'line-upa' že obstoječih modelov. Modela RS in ST sta tako dobila nove barvne kombinacije, možnost izbire razlilčnih menjalnikov, USB priklop, možnost navigacijskega sistema in še nekaj drobnih popravkov v detajlih. Model F3 je prav tako na voljo v novih barvnih kombinacijah, za doplačilo pa lahko po novem izbirate tudi med prestižnješimi kompleti zadnjega vzmetenja, pač odvisno od vaših potreb in pričakovanih obremenitev.

Sveža modela F3-T in F3-limited pa sta bila obdelana bolj temeljito. Za še več komoforta in udobja so pri Can-Amu pripravili niz izboljšav in podaljšali seznam serijske in dodatne opreme. Tako je izboljšana aerodinamika, na voljo sta tudi dva vetrobrana za še več zaščite pred vetrom. Serijsko bosta oba opremljena z nastaviljivim zračnim vzmetenjem, za doplačilo je lahko nastavljanje tudi elektronsko. Poleg tega bosta serijsko opremljena z ogrevanimi ročicami, nastavljivim sprednjim vzmetenjem, za prevoz prtljage pa bo v osnovi na voljo 78 litrov prostora, če to ne zadostuje pa lahko ta trikolesnik za seboj vleče tudi skoraj 200 kilogramsko prikolico. Kar se tiče zabave bo serijsko vgrajen avdio sistem s 4-imi zvočniki, ki ga je mogoče preko USB vmesnika povezati s praktično vsemi sodobnimi napravami, ki predvajajo ali shranjujeo glasbo. Če vam ni do poslušanja glasbe, pa je za vas vsekakor nujno, da izberete izpušni sistem, ki so ga izdelali pri Akrapoviču.

Evinrude - izvenkrmni motorji

Evinrude v svojem prodajnem programu ponuja izvenkrmne motorje vseh moči, od 5 pa vse do 300 in več konjskih moči. Pri Evinerude še vedno vztrajajo pri dvotaktnih motorjih, saj so ti s pomočjo sodobne tehnologije v primerjavi s štiritaktno konkurenco bolj ekološki, zmogljivejši in porabijo manj goriva. Ob tem se radi pohvalijo tudi z visoko stopnjo zanesljivosti, trajnosti in enostavnim vzdrževanjem. Pri Evinrude svojim najmočnejšim motorjem zaupajo celo do te mere, da dajejo kar 5-letno jamstvo brezhibnega delovanja, brez obiska servisa. Sicer je servisni pregled za te motorje predviden na vsaka tri leta ali 300 ur delovanja, kar pomeni, da je vzdrževanje tudi cenovno ugodnejše.

Can-Am SSV in ATV

V segmentu SSV se lahko Can-Am po novem pohvali z najzmogljivejšim motorjem v modelu Maverick. Štiri ali dvosedežno terensko vozilo tako poganja motor s 101 konjskimi močmi, oziroma celo s 131 konjskimi močmi, če temu pomaga turbo puhalo. V primerjavi z največjim tekmecem Polarisom je prirastek moči in navora še dodatno povečal njegovo prednost na področju zmogljivosti.

V ponudbi ATV-jev bodo zdaj že znani modeli na voljo tudi z novim dvovaljnim Rotaxovim motorjem s prostronino 570-kubičnih centimetrov, ki razvije 48 konjev. V tem prostorninskem razredu je to med vsemi konkurenti tako najzmogljivejši motor. Podobnega prirastka delovne prostornine je bil deležen tudi večji motor, ki ima po novem 854-kubičnih centimetrov in razvije 78 konjskih moči. Na delovni mizi je bil tudi največji motor s prostornino 976-kubičnih centimetrov. Temu so z menjavo glav motorja moč povečali na 89 konjev, s tem pa si prvo mesto deli s konkurenčnim Polarisom.

Poleg novih motorjev so pripravili tudi nekaj novih modelov, namenjenih bolj specifičnim uporabnikom. Tako so na svoj račun prišli lovci (Outlander-Commander Mossy Oak Hunting Edition), prenovljena pa je praktično celotna linija vseh Maverickov in Outlanderjev. Povsem nov je model Renegade, ki je namenjen predvsem za vožjo po globokem blatu in po zaslugi dodatnega t.i. šnorkla zmore prebresti tudi globoke vode. Poganja ga 976-kubični motor, za ekstremne pogoje pa na pomoč priskoči vitel.

Po zaslugi izboljšav, ki so jih bili deležni motorji in ostali pogonski sklopi so se v primerjavi s prejšnjimi podaljšali tudi razmaki med predvidenimi rednimi servisi.

Sea Doo

Tudi v svetu vodnih skuterjev se je BRP s svojo znamko Sea Doo zasidrali v sam vrh ponudbe. Z modelom Spark, ki ga zaznamuje enostavna gradnja in zmogljiv 90-konjski motor so dosegli zavidljive prodajne rezultate, saj je v primerjavi z ostalimi primerjlivimi konkurenti cenejši za dobrih 30%. Spark je okreten, lahkoten in zmogljiv vodni skuter, ki je primeren tako za začetnike kot tudi bolj zahtevne uporabnike. Model sam po sebi ni povsem nov, je pa po novem na voljo v treh novih barvah in sicer rdeči, zeleni in modri.

Ko je govora o najzmogljivejših vodnih skuterjih nikakor ne gre pozabiti na njihove trivaljne modele. Temeljite osvežitev so bili deležni modeli RXT in RXP. Ta linija vodnih skuterjev se lahko pohvali z največjo stopnjo opremljenosti v razredu, poleg tega pa so s posebnim vzmetenjem tudi najbolj udobni. Glavnina izboljšav za leto 2016 gre na račun motorja. Ta seveda ostaja trivaljni Rotax, ki pa so mu z daljšim hodom povečali prostornino, ki zdaj meri 1630-kubičnih centimetrov. Kljub temu, da se je prostornina povečala za 9 odstotkov je moč v primerjavi s predhodnikom narasla za 15%. Za večji prirastek moči je zaslužna tehnologija. Stene valjev so obdelane s t.i. Plasma Coatingom, ki skrbi za manjše trenje in boljše termodinamične lastnosti motorja. Povsem nov in učinkovitejši je tudi kompresor za prisilno polnjenje z zrakom, učinkovitejši je intercooler za hlajenje zraka, zmogljivejši pa je tudi hladilni sistem.

Vsi vodni skuterji z zgoraj omenjenim motorjem so se v vodi izkazali, kot izredno zmogljivi in tudi stabilni. Vsekakor je potrebno omeniti tudi 'zavorni' sistem, ki močno pripomore h krajši poti ustavljanja in omogoča tudi vzvratno vožnjo. Merilni instrumenti strežejo s številnimi podatki, osnovni o številu vrtljajev in hitrosti pa so tudi v razburkanem morju in nemirni vožnji lahko berljivi. Tisti, ki se radi vozite bolj dinamično ali športno pa boste zadovoljni s povsem na novo oblikovanimi ročicami krmila, ki omogočajo da večji del dlani objame ročice, posledično pa so bolečine v rokah manjše.

BRP je tako za prihodnje leto pripravil prepričljiv sklop izboljšav in novosti, zato vsem tistim, ki načrtujete nakup izvenkrmnega motorja, vodnega skuterja, ATV-ja ali SSV-ja, priporočamo, da obiščete podjetje Ski & Sea d.o.o. v Ločici ob Savinji. V njihovem salonu si boste lahko ogledali celotno ponudbo, strokovni prodajalci pa vas bodo s programom še podrobneje seznanili in vam odlično svetovali pri nakupu.

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri