BRP: SKI & SEA je predstavil novosti za leto 2019 - za delo, zabavo in šport

26. 11. 2018 | Matjaž Tomažič
Deli

Podjetje SKI & SEA d.o.o. je v okviru velikega srečanja lastnikov štirikolesnikov in SSV-jev Can-Am Winter celebration predstavilo novosti iz njihovega prodajnega programa.

SKI & SEA d.o.o. je že vrsto let zastopnik za znamke Can-Am, Sea-doo, Ski-doo, Lynx in Evinrude, vsako leto pa organizirajo tudi dogodke, na katerih na ogled in preizkus postavijo vozila iz njihove ponudbe.

V Šentvidu pri Stični je v soboto potekalo srečanje lastnikov in ljubiteljev štirikolesnikov in SSV-jev, na katerem ni manjkalo hrane, pijače, zabave in glasbe ter seveda obiskovalcev. V okviru programa so bili organizirani vožnje po stezi za motokros, tekmovanje v trialu s štirikolesniki in vrsta drugih zanimivosti.

Mogoče je bilo preizkusiti tudi delček njihove ponudbe ATV-jev in SSV-jev, natančneje pet enot, od katerih so bile tri v Sloveniji predstavljene premierno. Poleg tega je bil premierno predstavljen nov trikolesnik Ryker, ki razširja ponudbo modelov, ki jih poznamo pod imenom Spyder.

Novosti za leto 2019

Can-Am Outlander Max XT-P 650 T

Novi Outlander bo na voljo za 12.540,00 EUR + DDV, namenjen pa je tako rekreaciji in zabavi kot tudi delu. Dvovaljni V-motor, ki tako kot vsi drugi Can-Amovi motorji prihaja iz avstrijskega Rotaxa, razvije 59 'konjev', kar zadošča za vleko do 750-kilogramov težke prikolice, sprednji in zadnji prtljažnik pa je lahko obremenjen z maso 45 oziroma 90 kilogramov. Avtomatski menjalnik ima poleg standardne prestave tudi reduktor. V tej različici se Outlander uvršča v hitrostno kategorijo nad 60 kilometrov na uro. Poleg sodobnega digitalnega zaslona je serijsko opremljen še s tristopenjskim servo ojačevalcem za pomik krmila ter sistemom proti zdrsu gnanih koles BTC (Brake Traction Control). Preklop med dvokolesnim in štirikolesnim pogonom poteka s pomočjo stikala na krmilu, na preizkusu pa se je izkazalo, da je novi Outlander na terenu skoraj neustavljiv. Da je po meri vseh, poskrbijo številne možnosti ergonomskih nastavitev (ročica plina, držala za roke ...).

Can-Am Maverick Trail 800

SSV Maverick je terensko vozilo za avanturiste, dokazal pa se je kot eden od najbolj robustnih vozil v svoji kategoriji. Dvovaljni 800-kubični motor V-zasnove razvije 55 'konjev' in z nekaj manj kot 600 kilogrami, kolikor tehta novi Maverick, nima posebnih težav. Da je na terenu res neustavljiv ter lahko spelje v še tako strm klanec, smo se prepričali tudi sami. K temu pripomorejo zapora sprednjega diferenciala, 25-centimetrska oddaljenost od tal ter več kot 25-centimetrski hodi vzmetenja. Vse skupaj zadostuje za zelo adrenalinsko vožnjo po brezpotjih in cestah, ki jih pravzaprav ne moremo več imenovati cesta. Za seboj lahko vleče 680-kilogramsko prikolico, torej dovolj za vse, kar je potrebno za nekajdnevno taborjenje sredi ničesar. Cena: 9.507,00 EUR + DDV.

Can-Am Traxter HD-10

Tisti, ki se na odročna območja ne odpravljajo le za zabavo, pa se bodo od zdaj tja lahko odpeljali z novim Traxterjem, ki je na voljo za 17.376 EUR + DDV. Govorimo o čistokrvnem delovnem stroju, katerega terenske, prevozne in vlečne zmogljivosti lahko zaradi enostavne uporabe izkoristi prav vsak. Z dinamičnim servo ojačevalcem volana in zaporo sprednjega in zadnjega diferenciala ne bo potrebe, da bi kateri od treh potnikov, za katere je prostora v 'kabini', moral izstopiti in priskočiti na pomoč pri premagovanju ovir na poti. Na voljo je vrsta uporabnih dodatkov in opreme, s katero svojega Traxterja do potankosti lahko prilagodite svojim potrebam in željam. Njegova nosilnost presega marsikateri manjši cestni dostavnik (680 kilogramov), za seboj pa lahko vleče do 1130 kilogramov težko prikolico.

Can-Am Ryker

Poleg omenjenih treh novosti je bil na ogled postavljen povsem nov trikolesnik Ryker, ki bo na voljo z dvema različnima motorjema. Vstopni model bo poganjal dvovaljni 600-kubični motor, močnejši različici pa trivaljni 900-kubični motor. Slednja bo na voljo v izvedbi Rally, kar pomeni, da bodo vzmetenje, platišča, podvozje in pnevmatike prilagojene uporabi na neasfaltiranih cestah. Z vidika zasnove je na las podoben večjemu modelu Spyder, torej konfiguracija koles Y ter obilica varnostne elektronike, ki skrbi za varnost voznika in tudi sopotnika oziroma sopotnice. Tisto, zaradi česar je Ryker še posebej zanimiv, pa je njegova cena. Ta je v primerjavi z modeli Spyder precej cenejša in v osnovni različici znaša 8.032 EUR + DDV. Vsekakor močan argument, ki bi utegnil marsikoga, ki se je že spogledoval s tovrstnim trikolesnikom, dokončno prepričati, sploh ob tem, da je močnejši trivaljni Ryker dražji le za dobrega tisočaka in pol. Rykerja je v prodajne salone pospremil bogat nabor opreme, dodatkov, s katerim bodo lahko izpolnjene vse potrebe po udobju, prestižu, videzu in po potrebi tudi skladiščenju Rykerja.

Novo na Metroplay: "Naš največji uspeh je bil tudi strel v koleno" | Ivo Boscarol