Edini v Sloveniji: v Domžalah je zahrumel Ducati 1299 Superleggera - Novice - Moto Magazin

Edini v Sloveniji: v Domžalah je zahrumel Ducati 1299 Superleggera

AS Domžale Motocenter je pred dnevi presenetil in prerešetal slovenske spletne strežnike z objavo posnetka, na katerem v njihovi delavnici za predajo kupcu pripravljajo enega izmed petsto izdelanih Ducatijev 1299 Superleggera.

4. 8. 2017

Ogenj, ki bruha iz izpušnih cevi, ki jih je za točno ta motocikel pripravil Akrapovič, je navdušil tudi tiste, ki se nad motocikli sicer ne navdušujejo. Vsaj tako pravijo podatki o številu ogledov na različnih spletnih platformah.

Ni skrivnost, da je Superleggera diamant v vrhu piramide motociklov, še manj skrivnostna pa je njegova cena. Natančno 82.690 evrov se sliši astronomska vsota za manj kot dvesto kilogramov motocikla, a kdor misli, da na našem planetu ni mogoče najti 500 kupcev, ki toliko denarja brez težav stresejo iz žepa, se krepko moti.

Zato je novica, da je ena izmed 500-ih Superlegger (slovenska nosi številko 431), prispela v Trzin, še kako navdihujoča. Prvič zato, ker je med nami nekdo, ki si tak motocikel lahko privošči, drugič pa zato, ker sploh ni samoumevno, da lahko tak motocikel proda vsak pooblaščeni prodajalec oziroma kupi vsak, ki ima dovolj denarja.

A AS Domažle Motocenter d.o.o., je gotovo eden tistih, ki si ta privilegij zasluži. Ne zgolj zaradi lično urejenega salona, spodbudnih prodajnih rezultatov in neizmerljivega vložka, da je znamka Ducati v Sloveniji v zadnjem letu ali dveh postala močno prepoznavna in je obnorela staro in mlado, pač pa tudi zaradi prizadevanja celotne ekipe tega motociklističnega centra. Ne gre samo za znamko Ducati, tukaj imajo tudi Hondin moto, vrtni, delovni in navtični program, vseh znamk opreme in oblačil in čelad pa niti ne bomo naštevali, saj ga ni med nami, ki ne bi vedel, kje dobiti kvaliteto in dobro storitev. In tisti, ki to ekipo spremljamo zadnjih nekaj let, še kako dobro vemo in opazimo, da je mala Hondina prodajalna čez noč postala najbolj obiskan motocenter v regiji. Če smo se s člani ekipe včasih brez težav, kot kupci, kot obiskovalci, kot novinarji ali pa kar tako, zaklepetali ob pijači na vrtu pred njihovo poslovalnico, jim danes krademo čas. Ampak si ga vendarle vzamejo, saj vedo, da so se v teh nekaj letih stkale ne samo poslovne, pač pa tudi prijateljske vezi. Držimo pesti, da ne pregorijo.

Superleggera le za znanega kupca

A vrnimo se k Superleggeri. Ne gre samo za pregrešno drag motocikel. S tem ko je prodaja tega motocikla potrjena izbranemu kupcu, Ducati izkaže posebno čast kupcu in tudi prodajalcu. Veste, tega motocikla si noben pooblaščen prodajalec ne more naročiti na zalogo. Proda se ga lahko le končnemu kupcu. In ne, ne zadostuje, da imate dovolj denarja. Superleggera pač ni za dilerje, kriminalce, zvodnike, tajkune in navadne Miki Miške.

Pustimo ob strani tehnične podatke, saj so sami po sebi impresivni. Superleggera nima ogledal, nima stranskega stojala (vendar dobite zraven tri originalna stojala), nima tudi česa drugega. Pa kaj! Ima pa namreč nekaj komponent, ki so tako napredne, da jih ne dovolijo niti pravilniki prvenstva MotoGP. Zapakirana v škatlo, ki si tako kot sam motocikel zasluži posebno mesto v garaži, kupcu prinese tudi cel kup ekskluzivnih doživetij in privilegijev, o katerih upajo sanjati le redki izbranci, mi navadni smrtniki in večina novinarjev pa niti slučajno. Eden od privilegijev je udeležba v Ducatijevi šoli vožnje, ki poteka v teh dneh, na seznamu inštruktorjev pa se poleg razvojnih voznikov znajdejo tudi dirkaški asi kot sta Marco Melandri in Chez Davis. Ena od ekskluzivnih ugodnosti, ki sicer stane dodatne štiri tisočake, pa je tudi ta, da vam bodo v okviru tega šolanja po meri izdelali dirkaški kombinezon Dainese D-Air. In verjemite, takšnega ne bo mogoče kupiti nikjer in nikoli.

Vidite, Ducati 1299 Superleggera s številko 431/500 je več kot samo motocikel. Je potrditev dobrega dela uvoznika in priznanje srečnemu kupcu. Jasno je, da to ne bo prvi in edini Ducati v njegovi garaži (ali morda dnevni sobi). In skoraj prepričani smo, da bo Superleggera s številko 431/500 ostala doma.

P.S.: če vam Superleggera ni všeč, je to samo zato, ker je ne morete imeti.

Matjaž Tomažič
foto: Ducati Slovenija Offical Facebook

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri