Ducati Multistrada 1290 z letom 2019 tudi kot Enduro

12. 10. 2018 | Jure Šujica
Deli

Glavna novost novinca v primerjavi z običajno Multistrado se skriva v prenovljenem vzmetenju, sprememb pa je seveda še precej več.

Včeraj smo pisali o novostih, ki jih je KTM pripravil za svoj največji motocikel 1290 Super Duke GT, ki bo po novem med drugim prinesel malenkost več motorne moči in večjo varnost po zaslugi novih žarometov. Danes pa se je oglasil še KTM-ov italijanski konkurent Ducati, ki na trg pošilja novo generacijo svojega paradnega konja med enduro motorji, Multistrado 1260 Enduro.

Potem ko je Ducati lani na trg lansiral klasično Multistrado, v katero je vgradil 1.262-kubični motor s 158 'konji' (116 kilovati) moči in 128 njutonmetri navora, pa je tega zdaj namenil novincu v ponudbi. Tega je dopolnil še z različnimi možnostmi izbire voznih programov in sistemom pretikanja med prestavami brez uporabe sklopke, poimenovanim DQS (Ducati Quick Shift). A novosti se tukaj ne končajo.

Premierno bo predstavljena na salonu EICMA

Največji Ducatijev enduro namreč prinaša novo polaktivno elektronsko nastavljivo vzmetenje proizvajalca Sachs s 185-milimetrskim hodom tako na sprednjem (19-palčnem) kakor tudi zadnjem (17-palčnem) kolesu. Za večje udobje v vožnji bodo skrbeli v primerjavi z izvedbo 1200 Enduro še nižje nameščen sedež in krmilo, za večjo avtonomijo – do 450 kilometrov – pa bo rezervoar goriva povečan na 30 litrov.

Nova Multistrada Enduro bo sicer opremljena z novim multimedijskim sistemom, katerega osrednji del bo predstavljal zaslon s premerom petih palcev. Ta bo prek Ducatijeve lastne aplikacije omogočal povezavo s pametnimi telefoni in posredoval pri telefonskih klicih, tekstovnih sporočilih in izbiri glasbe. Sicer pa bo novinec – na voljo bo v rdeči ali peščeni barvi – Ducati javnosti prvič na ogled postavil na prihajajočem salonu EICMA v Milanu, prodajo pa naj bi začeli v prihodnjem letu.

Novo na Metroplay: Nik Škrlec iskreno o svoji najljubši tehniki pomnjenja