EICMA 2012: Honda

14. 11. 2012
Deli

V Milanu je Honda konkurenco zbombardirala s šestimi novimi modeli. Nekateri so bili napovedovani, so pa tudi taki ki so bili predstavljeni kot presenečenje.

Preden vam predstavimo letošnje novosti Honde pa sporočamo, da je uvoznik AS Domžale že pripravil tudi cenik za leto 2013 v katerem so navedene tudi cene novih modelov.

Honda vsekakor stavi tudi na mlade motoriste in tiste z izpitom kategorije A2, s paketom pollitrskih trojčkov s povsem novim dvovaljnim motorjem pa bo zadovoljila izbiro prav vsakega. Cestni enduro, tourer in športnik s 35 kilovatnimi motorji se bodo pred konkurenco postavljali z višjo stopnjo varnosti, nizkimi stroški vzdrževanja, sodobnim dizajnom in dobro ceno.

CBR500R nalašč spominja na litrski izstrelek CBR1000RR Fireblade. Primerna za prva doživetja 'dirkaških' občutkov, in ni hudič, da bi se v iskanju meje, idealne linije, idealne točke zaviranja in pospeševanja s tem modelom lahko zabaval tudi izkušen motorist. ABS je serijski.

Slečeni CB500F je oblikovno kopija večjega in zmogljivega modela CB1000R, na razstavnem prostoru pa mu je bilo med trojčki namenjeno največ pozornosti. Vsekakor na prvi pogled več kot primeren model za začetnika ali začetnico ki se navdušuje nad slečenimi motocikli.

Tretji pollitrski novinec je CB500X, najmanjši 'crosstourer-runner-nc700x', na las podoben vsem večjim in zmogljivejšim modelom je med vsemi tudi največji. Je višji, ima večjo medosno razdaljo, daljše hode vzmetenja in tudi večji rezervoar. Pri Hondi pravijo, da s tem motorjem tudi potovalna doživetja ne bodo ostale neuresničena želja.

Cene? Za CBR500R bo potrebno odšteti 5.890€, za slečenega CB500F 5.590€, za mešanca CB500X pa bodo zahtevali 5.890 €.

 

Novost je tudi četrtlitrski CRF250L, model katerega korenine segajo v davna sedemdeseta leta. Takrat so motocikli uporabni na cesti in izjemno sposobni tudi za vožnjo po zahtevnem terenu postali priljubljena izbira mladih in starih, da bo tako tudi ostalo pa bo skušal poskrbeti novi CRF. Dimenzije, ergonomija, vzmetenje (USD Showa in Pro-link) z dolgimi hodi, majhna teža in prožen enovaljni motor zastavljenemu cilju vsekakor štejejo v prid. Glavno vodilo inženirjev pri razvoju tega modela se je namreč glasilo on/off; bolj prepričljiv na cesti (on), še bolj zabaven na terenu (off). Zanj bo pri nas potrebno odšteti 4.390€.

 

Nov je tudi športni CBR600RR. Nov ni samo videz, motocikel je bil deležen številnih sprememb tudi na področju aerodinamike, ciklistike, okvirja, vzmetenja in motorne elektronike. Številne tehnične rešitve so v veliki meri sposojeni pri prototipnemu modelu RC211V (MotoGP), oblikovno pa je ta model povzetek modela RC212V. Tehnična, genska in oblikovna zasnova je torej zelo sveža in kot taka zagotovilo, da bo CBR600RR še naprej zmagoval na tekmovanjih po vsem svetu in na najprestižnješih prvenstvih. Honda CBR600RR stane 10.990 € (11.890€ z ABS).

 

Paleto maksi skuterjev dopolnjuje model NSS 300 Forza. Dimenzijsko velik skuter je bil pravzaprav nujno potreben za zapolnitev vrzeli med modeli Silverwing, Integra in manjšim SH300. Forza je velik in prostoren skuter, ki bo moral prepričati kupce v razredu skuterjev kjer je konkurenca zelo zelo močna. Cena pri uvozniku je 4990 €.

 

Prijetno presenečenje pa je tudi nova izpeljanka Gold Winga, ki nosi uradno tovarniško oznako Gold Wing F6B. Honda se je morala ukloniti trendu, ki v zadnjih letih z luksuznih in kompletno opremljenih potovalnikov odstranjuje 'nepotrebno'. Kot nekakšen striptiz. Tako vsaj menijo tisti mladi, ki radi potujejo udobno in s stilom, vendar kljub vsemu ne potrebujejo veliko prtljažnega prostora. Tak stil motorjev se v Ameriki imenuje Bagger. Gold Wing Bagger seveda ne bo poceni, zanj bo namreč potrebno odšteti 24.990 €.

 

MaT

 

 

Novo na Metroplay: Župnik Martin Golob | "Duhovnik je lahko čisto normalen človek!"