EICMA 2018: Kawasakijevih 5 novosti

Kaj so za prihodnjo sezono pripravili pri Kawasakiju?

8. 11. 2018

Kawasaki NInja H2 SX SE+

Pod sloganom 'Supercharge your journey' je bil svetu predstavljen še tretji iz družine prisilno polnjenih hiper tourerjev, Ninja H2 SX SE+. Če se sprašujete, kaj v primerjavi z že znanima modeloma prinaša plus (+), ni odveč, da vam povemo, da gre v bistvu še za nekoliko bolj široko paleto tehničnega prestiža. Elektronsko nastavljivo vzmetenje je mogoče upravljati prek stikal na krmilu, po želji pa tudi prek pametnega telefona, ki se s pomočjo Bluetootha in Kawasakijeve aplikacije poveže z barvnim zaslonom TFT. Podatki, ki jih lahko voznik prikliče na zaslon poleg vseh osnovnih, zajemajo tudi kot nagiba v zavoju, delovanje kompresorja, indikator ekonomične vožnje in podobne podatke. Na novo je bil s pomočjo elektronike uglašen tudi 993-kubični štirivaljnik, ki je 100-odstotno izdelan pri Kawasakiju. Boljše so tudi zavore, ki jih sestavlja Brembov komplet iz serije Stylema, ki slovi po tem, da je njegova učinkovitost zaradi posebnega sistema hlajenja vseskozi konstantna.

Kawasaki Ninja ZX-6R

Čeprav je zanimanje za ta segment motociklov v zadnjih letih nekoliko upadlo, je število tistih, ki menijo, da je edini pravi motocikel dirkalni ali pa vsaj športni motocikel, vseeno veliko. Kot kaže, dovolj veliko, da po pokolu, ki ga je v tem razredu povzročil standard Euro4, športniki iz srednje kategorije počasi vstajajo od mrtvih.

Vsaj kar se tiče osnove, pri tej Ninji niso posebej eksperimentirali. Privoščili so nekaj dodelav, a motorna osnova ostaja dobro znan 636-kubični štirivaljnik, ki pa bo s pomočjo izboljšav, ki jih moramo pripisati sodobni elektroniki, zapisal novo poglavje v knjigi tega priljubljenega cestnega dirkalnika. Novosti, ki jih prinaša modelno leto 2019, so enosmerni quickshifter, posodobljen digitalni prikazovalnik podatkov, KTRC traction control, inteligentni ABS (KIBS) ter dve mapi motorja. No, seveda ne smemo pozabiti osvežene zunanje podobe.

Kawasaki Versys 1000 /SE

Zelo priljubljeni Versys bo v letu 2019 zasijal v novi podobi, prinaša pa tudi pomembne izboljšave, s katerimi bo ta dvokolesni paket odlične ergonomije, zanesljivosti, kakovosti in do voznika prijaznih manir postal še bolj spoštovan in zaželen motocikel. Nastavljiv vetrobran, dve višini sedeža, elektronski tempomat, dvosmerni quickshifter, nov zaslon TFT, elektronsko nastavljivo vzmetenje, protizdrsna sklopka, različne mape motorja, ogrevane ročke in LED-luči za osvetljevanje v ovinkih, so dobrote, ki jih boste v tem cenovnem razredu težko našli v enem samem paketu. In seveda je tudi pri tem modelu na voljo povezljivost s pametnim telefonom, pri tem pa vam bo za vse možnosti, ki jih s povezavo pridobite, na pomoč priskočila Kawasakijeva aplikacija.

Kawasaki W800/Cafe

Novi kruzer ima s prejšnjo generacijo le malo skupnega, saj je novih kar 90-odstotkov sestavnih delov. Torej gre za povsem nov slog, novo tehniko in pomembne praktične spremembe, ki jih je na prvi pogled sicer nekoliko težje opaziti, po drugi strani pa ob prvem stiku nemogoče spregledati. Dve stilski različici bi morali vsaj na začetku zadostovati, da bodo tisti kupci, katerih pogled privablja ta segment motociklov, zadovoljni z možnostjo izbire. Prvič bo imel W800 tudi zadaj disk zavoro in LED-razsvetljavo. O tehničnih podatkih pri Kawasakiju za zdaj molčijo, so pa napovedali, da bo na voljo tudi različica za kategorijo A2 (35 kW). Kot zanimivost še ščepec zgodovine: W800 kot idejni naslednik modela W1 650 iz leta 1966 šteje več kot pol stoletja. Prvi model iz te serije je po predstavitivi kar nekaj časa veljal za največji tovrstni štiritaktni motocikel iz Japonske.

Kawasaki Z400

Jasno je, da smo po 400-kubični Ninji pričakovali tudi golo različico modela. Oziroma bolje rečeno, bikini različico, saj Z400 vendarle ni povsem gol motocikel. Všeč nam je, da je kljub delovni prostornini to motocikel velikega volumna, kar pomeni, da bo prav tudi nekoliko večjim motoristom. V primerjavi z modelom Z300, ki se z evropskih trgov poslavlja, je novi Z400 razumljivo močnejši, hkrati pa tudi lažji, kar pomeni, da bi morale biti zmogljivosti občutno boljše. Vsekakor gre za motocikel, ki se ga bodo razveselili začetniki in tudi povratniki.

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri