EICMA 2019: Ducati predstavil 3 novosti in 9 osvežitev za prihodnjo sezono

Salon EICMA v Milanu bo svoja vrata za novinarje odprl v torek, pri Ducatiju pa so pohiteli in novosti, ki so jih pripravili za leto 2019, predstavili že v nedeljo.

Letošnja bera novosti, ki jih je Ducati pripeljal na salon v Milano, poleg treh popolnoma novih modelov zajema še šest prenovljenih modelov ter tri nove verzije že obstoječih modelov. Poleg vsega pa je bilo na ogled tudi električno gorsko kolo MIG-RR.

Novi so:

Panigale V4 R, Diavel 1260 / S, Hypermotard 950 / SP

Osveženi oziroma prenovljeni so:

Multistrada 1260 Enduro, Multistrada 950 / S, Scrambler Icon, Scrambler Full Throttle, Scrambler Desert Sled, Scrambler Cafe Racer

Nove verzije:

Monster 821 Stealth, Monster 25th Anniversary (viden že na WDW 2018), Panigale V4 S Corse
 

Uradno predstavitev novosti za leto 2019 si je bilo mogoče ogledati tudi v živo prek spletne povezave, na lokaciji pa se je predstavitve udeležilo približno tisoč ljudi, večinoma prodajalci in uvozniki iz kar 91 držav.
Kot navadno je imel glavno besedo tudi letos Claudio Domenicali, ki je zbranim predstavil vse novosti ter nekoliko razkril Ducatijeve načrte za prihodnost.
 
Ducati Multistrada 950 S bo v novo sezono zapeljal obogaten z veliko mero dodatne varnosti in izboljšav. Dobil bo DSS (Ducati Skyhook Suspension), DQS (Quickshifter dvosmerni), kompletno LED-razsvetljavo, petpalčni barvni TFT-zaslon, Hands Free system, Cornering ABS ter tempomat. Z vidika elektronike bo torej opremljen skoraj tako popolno kot večja Multistrada, po njej pa je podedoval tudi bočne plastike.



 
Hypermotard 950 bo z modelnim letom 2019 postal športnejši in še bolj adrenalinski, a hkrati do voznika prijaznejši motocikel. Popolna preobrazba zajema tudi področje ergonomije, razsvetljave, elektronike in mehanike. Od predhodnika bo lažji za štiri kilograme, 937-kubični motor Testastretta 11 pa bo razvil 114 'konjev'. Elektronika zajema Cornering ABS s funkcijo Slide by Brake, DTC EVO, DWC (Wheelie Control), DQS pa bo na modelu SP serijski, medtem ko ga bo treba na standardnem modelu doplačati. Model SP bo imel tudi Öhlinsovo vzmetenje, ki omogoča do tri stopinje več nagiba v ovinku, raven sedež in Marchesinijeva kolesa.

Obsežne prenove in izboljšav je bil deležen tudi novi Diavel 1260. Druga generacija ohranja impozantnost modela, ki smo ga prvič spoznali leta 2010, poleg tega pa bo zmogljivejši ter v skladu z željami sopotnic tudi udobnejši. Motor bo s svojimi 159 'konji' in 129 njutonmetri navora razvajal tudi z zvokom, kdor si bo želel še več akustike, pa bo lahko izbral Akrapovičev izpušni sistem. Na voljo bo športnejša različica S, ki bo vključevala Ohlinsovo vzmetenje, poseben komplet koles in zmogljivejši zavorni paket, serijsko pa bo dodan tudi Quickshifter.


 

Ne samo da je novi V4 R resen kandidat za najlepši motocikel letošnje EICME, obnemeli smo tudi, ko je Domenicali razkril osnovne tehnične podatke. Novi V4 R bo s pomočjo Akrapoviča razvil kar 234 'konjev' (s serijskim izpuhom pa 221 'konjev'), tehtal pa bo le 165 kilogramov (verzija s cestno homologacijo 193 kg), torej govorimo o razmerju moči in mase 1,42 KM/kg. Glede na to, da je motocikel izdelan z namenom, da ustreza vsem pogojem za nastopanje na prvenstvu Superbike, to pomeni, da so 1.103-kubičnega Desmosedicija Stradale zmanjšali na 998-kubičnega Desmosedicija Stradale R, pri tem pa so imeli vseskozi v mislih predvsem vožnjo po dirkališču. Distribucija moči na zadnje kolo, odzivnost motorja in preostale karakteristike, kot so geometrija, zavore in ostale komponente, so torej polni dirkaške genetike, katere velik delež prihaja neposredno s prototipnega prvenstva MotoGP. Povedano na kratko: Ducati V4 R je najmočnejši serijski Ducati do zdaj. Torej gre za strašen motocikel.
 

Novo na Metroplay: Nik Škrlec iskreno o svoji najljubši tehniki pomnjenja