EICMA 2019: MV Agusta za vsakogar

16. 11. 2019 | Matjaž Tomažič
Deli

Butični italijanski proizvajalec MV Agusta je preživel še eno burno leto, a to pri njih ni nekaj posebej novega.

Vsekakor pa lahko zapišemo, da je bilo leto 2019 za njih zelo plodno, saj so bile sprejete pomembne strateške odločitve, ki bi morale položaj znamke na seznamu tehničnih in dizajnersko najbolj zanimivih motociklov še dodatno utrditi. Hkrati se lahko nadejamo tudi tega, da bodo MV Aguste odslej bolj prisotne na cestah, saj del novih strategij predvideva tudi linijo cenovno ugodnejših motociklov. Ne gre za kakšne nove modele, pač pa za nekoliko prilagojeno linijo že znanih modelov, ki so jo poimenovali Rosso Range.

Prvi trije predstavniki linije Rosso Range temeljijo na 800-kubičnem trivaljniku, kateremu so moč zmanjšali na 81 kilovatov. Nekoliko manj prestižne, vendar vseeno zelo dobre komponente so poskrbele za cenovno konkurenčnost, ohranja pa se prestižen in 'state of the art' dizajn. Kot pravijo pri MV Agusti, na nižjo ceno bolj kot karkoli drugega vpliva optimizacija v proizvodnem procesu.

Nabor 'ljudskih' MV Agust Rosso Range, tako zajema modele Turismo Veloce, Brutale 800 in Dragster 800.

MV Agusta pa se je znašla tudi v neizprosni tekmi hiper nakedov, v kateri primat v smislu konjskih moči zdaj prevzema Ducati. Že v začetku leta 2020 pa naj bi pričeli s proizvodnjo modela Rush 1000, ki bo razvil 212 'konjev'. Gre za različico modela Brutale 1000 RR (tudi ta bo na voljo v 'ljudski' različici), od katere pa se Rush 1000 stilsko precej razlikuje. Vsak bo opazil okrogel prednji žaromet, nemogoče pa je spregledati zadnje platišče, ki je pokrito s karbonsko 'radkapo'. Vzemetnje je v kompletu dobavil Ohlins in je seveda popolnoma nastavljivo. O ceni za enkrat ni nobenega govora, a lahko smo prepričani, da bo to motocikel, ki bo zapeljal v dnevne sobe izbrancev.

Novo na Metroplay: Nik Škrlec iskreno o svoji najljubši tehniki pomnjenja