Ewan McGregor in Charley Boorman ujeta na novi avanturi - z elektromotorji

19. 9. 2019 | Jure Šujica
Deli

Od Južne do Severne Amerike se bosta podala vsak s svojim Harley Davidsonom Livewire. Dokumentarna serije seveda sledi

Britanska televizijska osebnost in popotnik Charley Boorman je v motociklistični srenji precej znan obraz, največjo slavo pa si je ustvaril z avanturami, na katerih se mu je pridružil škotski filmski igralec Ewan McGregor. Skupaj sta se z motocikli pred 15 leti podala na pot okoli sveta (zajeto v dokumentarni seriji Long Way Around), pri čemer pa to niti ni edina avantura, na katero sta se podala. O križarjenju po Afriki sta tako napisala tudi knjigo z naslovom Long Way Down (Dolga pot navzdol). Sedaj pa se očitno podajata na novo avanturo, ki pa bo prinesla tudi pomembno, času primerno spremembo.

Da se odpravljata na novo avanturo, kjer bosta s seboj vzela tudi filmsko ekipo je Boorman napovedal že junija, pri čemer pa je bil s podrobnostmi relativno skop. Napovedal je namreč le to, da bosta uvedla spremembo. In če sta se na prejšnje avanture podajala z BMW-jem GS, bo tokrat – čeprav podatek uradno še ni potrjen – zadano pot opravila na električnih motociklih, konkretno s vsak s svojim Harley Davidson Livewire.

Novost in hkrati izziv

Da sta se Britanca že podala na pot dokazujejo tudi fotografije, ki so pred dnevi obkrožile družabna omrežja. Par so namreč v družbi snemalca, Claudia Von Plante (s katerim sta se sodelovala na dosedanjih avanturah) najprej ujeli na skrajnem jugu Argentine v mestu Ushuaina, nekaj dni kasneje pa že 800 kilometrov severneje v mestu El Calafate. Njun cilj naj bi bil sicer še precej daleč, saj naj bi se podala vse do slabih 13.000 kilometrov oddaljenega Los Angelesa.

Kot rečeno pa so si vsi trije za dolgo pot izbrali izredno zanimiv motor. Harley Davidson Livewire je prvi električni motocikel ameriškega proizvajalca motociklov in na splošno tudi eden prvih električnih motociklov na trgu. Temu primeren je tudi njegov doseg, ki znaša vsega približno 160 kilometrov, zaradi česar je načrtovanje poti precejšen logistični podvig. So pa seveda vse tri motocikli nekoliko prilagodili potovanju, saj so nanje namestili nekoliko večja sprednja kolesa, večje blatnike, ščitnike za motor, zmogljivejše vzmetenje in športne pnevmatike in pa ojačan okvir z nosilci za stranske kovčke.

Novo na Metroplay: Nik Škrlec iskreno o svoji najljubši tehniki pomnjenja