Honda drzno v 2008

Na salonu v Milanu je Honda predstavila novosti, ki jih je pripravila za prihodnjo sezono. Javnosti so tako prikazali štiri novosti, s katerimi je drzno pomešala po kotlu iz katerega se razdeli tržni delež. Uspešno letošnje leto bo, vsaj po videnem sodeč, Honda ponovila tudi v letu 2008.

Na ogled so tako prvič postavili dva skuterja, enega nakeda in križanca ali pa morda celo hibrida med maksi skuterjem in motociklom.

Honda Lead

Manjši skuter, namenjen predvsem uporabi po urbanih središčih in mestnih vpadnicah, oblikovno ne predstavlja posebne revolucije. Zanimivejši je dvovaljni štiritaktni agregat s prostornino 108 ccm, ki naj bi zagotavljal skromno porabo goriva in ostre pospeške.

Honda Forza X / EX

Pri Hondi pravijo, da že pregovorna uporabnost in praktičnost večjih skuterjev za potrebe razvajenih kupcev ne zadošča več. Zahteve po dobrih voznih lastnostih, zmogljivostih in udobju so iz leta v leto večje. Vse to Forza zagotavlja s pomočjo enovaljnega štiritaktnega motorja s prostornino 250 kubičnih centimetrov in elektronskim vbrizgom. K udobju pripomore tudi bogata oprema in prostor pod sedežem, v katerga lahko spravite kar za 63 litrov prtljage. Forza EX se od skromnejše X razlikuje po barvi parabol v prednjih žarometih in ima namesto klasičnega brezstopenjskega variomata vgrajen sedemstopenjski avtomatski menjalnik z možnostjo ročnega pretikanja.

Honda DN-01

Eno največjih presenečenj letošnjega salona je prav gotovo tudi model DN-01. S tem popolnoma novim konceptom pri Hondi združujejo prednosti maksi skuterjev in klasičnega motocikla. Nad z vso sodobno tehniko opremljenim motociklom, ki ima 680 kubični motor V zasnove, avtomatski menjalnik, nizko oddaljenost sedeža od tal bodo navdušeni vsi tisti, katerih sanje niso čisto bistre in se zato ne morejo odločiti med nakupom skuterja oziroma klasičnega motocikla. Dame in gospodje, ko boste to Hondo videli v živo, jo boste želeli imeti v svoji garaži.

Honda CB1000R

V segment litrskih nagcev Honda prihaja z novim CB1000R. Agregat si je ta nudist sposodil pri svoji oblečeni cestni sestri, prilagojen krmilni sistem pa veselje do vrtenja prekine nekaj prej, a zato ponuja obilico navora. Oblikovno je podobna modelu Hornet 600, le da je dimenzijsko primerna tudi za višjerasle motoriste.

Na ostalih že poznanih modelih pa so v Hondini ličarski delavnici namešali nekaj novih barv.

Matjaž Tomažič

Novo na Metroplay: Nik Škrlec iskreno o svoji najljubši tehniki pomnjenja