Kaj je za leto 2018 novega pri Kawasakiju KX250F?

10. 6. 2017
Deli

Pri Kawasakiju je revolucijo doživel KX250F. Večji model KX450F je le nekoliko izboljšan na prodročju vzmetenja, elektronike in motorja. 

Novosti pri KX250F:

  • povečana moč, enakomerno razdeljena po celotnem območju vrtljajev,
  • nova črpalka za gorivo s povečanim izhodnim tlakom,
  • spremenjena odmična gred,
  • nov valj motorja (s kompresijskim razmerjem 13,4:1),
  • nov izpušni sistem z daljšim kolektorjem,
  • boljše karakteristike pri prestavljanju (manjši padec vrtljajev),
  • DFI stikala, s katerimi spremenimo delovanje samega motorja (prilagojeni za mehko, srednje trdo in trdo podlago),

  • izboljšani in naprednejši blažilniki, za ustreznost različnim stezam in slogom vožnje, spredaj vilice Showa 48 mm (SFF Type 2),

  • možnost nastavitev položaja stopalk,
  • več možnosti nastavitev krmila,
  • nov dizajn.

Medtem ko je KX250F doživel nemalo sprememb pa njegov močnejši brat z nekaj majhnimi spremembami ostaja dokaj enak lanskemu modelu. Da gre za odlične motocikle, dokazuje dejstvo, da se tako v MXGP kot predvsem v AMA prvenstvu Kawasakiji v zadnjem času pojavljajo povsem pri vrhu. Na splošno pa blestijo na štartih, zahvaljujoč predvsem njihovem sistemu za štart oziroma 'Launch control-u'.

Jaka Završan
foto: Kawasaki

 

Novo na Metroplay: "Naš največji uspeh je bil tudi strel v koleno" | Ivo Boscarol