Koncept: Aprilia RS660 oziroma kaj vse bi lahko ta prinesla

O tem, da je Aprilia v Milanu premierno predstavila koncept lahkega športnika, smo že pisali. Pod razstavljenim motociklom je pisalo 'coming soon'. Se v tem skriva kaj več?

21. 11. 2018

Poznavalci menijo, da bi se Aprilia utegnila vrniti k svojim koreninam. Namreč, tisti, ki motocikle znamke Aprilia spremljamo dlje časa, se spomnimo predvsem atraktivnih in hitrih motociklov z manjšimi ali pa največ srednjimi delovnimi prostorninami motorjev. Ne trdimo, da so njihovi litrski ali še večji motocikli nekaj, česar si človek ne bi zapomnil, a je prodajna bera pri velikih motociklih manjša.

Zato so, kot kaže, pri Aprilii pripravili posebno razvojno strategijo, s katero se bodo podali nazaj, tudi v nižje razrede. Na začetku so se zadeve lotili na dokaj zanimiv način, lahko bi rekli, poenostavljeno italijansko. Za osnovo so vzeli polovičko motorja V4, ki poganja tudi modela Tuono in RSV4, tej polovički pa nekoliko povečali premer valjev in hod bata. Tako so pridobili nekaj dodatne delovne prostornine, ki bi morala v osnovi izpolniti potrebe za vrsto različnih motociklov. V tistih najbolj 'našpičenih' verzijah bi iz tega motocikla italijanski strojniki in inženirji brez težav izstisnili dobrih sto 'konjev', a nikakor ne bi smeli pozabiti na segment motociklov, kjer je potrebne veliko manj moči. Se še spomnite super uspešnega, takrat enovaljnega Pegasa? Morda modela Moto 6.5? Vsekakor ne bomo presenečeni, če bomo v naslednjih letih priča rojstvu številnih novih Aprilij, morda tudi v slogu 'neo cafe racerjev'.

Kakorkoli, vznemirljiv koncept, ki smo ga videli v Milanu, je pri starejši publiki obudil spomin na model RS250, ki že velja za motociklistično ikono, pri mlajših pa nasmešek na obraze privabil s svojim 'družinskim' videzom, ki se ga je nalezel od zastavonoše RSV4 in njenih variacij. Komponente, ki so sestavljale konceptni motocikel, veljajo za tiste najboljše in seveda tudi najdražje, a pri Aprilii so na tem področju le redko varčevali. Tako je imela RS250 enak zavorni komplet kot litrski RSV Mille, kar je bilo za tiste čase nekaj nepojmljivega. Konceptni RS660 je tako poln karbona, magnezija in drugih žlahtnih materialov. Z dodano aktivno aerodinamiko in telesom, ki so ga izklesali v vetrovniku, pa se je vsaj po našem mnenju ta koncept zavihtel med najzanimivejše motocikle letošnjega salona.

Pri Aprilii sicer pravijo, da bodo z novo generacijo motociklov ciljali tudi na azijske trge, zato lahko verjetno pričakujemo cene, ki bi morale biti sprejemljive tudi za evropske kupce.

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri