KTM 2018: Skoraj 800-kubična Duke in Adventure

7. 11. 2017 | Jure Šujica
Deli

Severni sosedi so v Milano pripeljali dva motorja z istim ‘srcem’ 790 Adventure in 790 Duke

Ko na motociklističnih salonih predstavlja svoje novosti podjetje KTM med novinarji vedno vlada veliko zanimanje za novosti in tudi letos v Milanu ni dosti drugače. Avstrijci so namreč na sem pripeljali dva sorodna motorja. Prvi je dolgo pričakovan model Duke 790. Največja novost, ki jo prinaša novi Duke je pogonski agregat s prostornino 799 kubičnih centimetrov z oznako LC8c. Posebnost motorja je njegova zasnova, gre za paralelno postavljen dvovaljnik z dvojno odmično gredjo v glavi in štirimi ventili na valj. Skupna moč motorja zato znaša 103,3 'konjske' moči pri 9.000 obratih na minuto.

Druga KTM-ova novost pa je model 790 Adventure, s katerim želi proizvajalec zapolniti vrzel med 'enduro' motocikli in serijo 'Adventure', kateri sicer pripada. Posebnost tega motorja, ki je sicer opremljen z enakim pogonskim sklopom, kot prej omenjeni Duke je ta, da je bil razvit v sodelovanju s tekmovalnim oddelkom podjetja KTM, ki pripravlja tekmovalne dirkalnike za vztrajnostne preizkušnje na Dakarju. Pomembna podatka za marsikaterega motociklista pa sta višina sedeža, ki je od tal oddaljen 850 mm in pa teža. Ta pri praznem rezervoarju za gorivo znaša 180 kilogramov.

Jure Šujica

Foto: Matevž Hribar

Novo na Metroplay: Nik Škrlec iskreno o svoji najljubši tehniki pomnjenja