Listamo stare revije

Če ste mislili, da je bil Piaggio prvi, ki je poskusil izdelati poceni in uporaben trikolesnik za prevoz tovora niste imeli prav.

10. 9. 2010

Dobro leto pred Piaggiom je s serijsko proizvodnjo trikolesnika začela tovarna MV Agusta. Kdo ve zakaj s tem modelom tovarni, ki jo danes poznamo predvsem po rasnih športnikih ni uspelo prodreti na tržišče tako uspešno kot nekaj let kasneje Piaggiu, a pri MV Agusti so izdelali le sto primerkov tega modela.

Motocarro je imel 98 ali 125 kubični agregat, ročni menjalnik je imel tri prestave. Največja hitrost je bila 40 kilometrov na uro, nosilnost pa presenetljivih 250 kilogramov. Balanca je bila okrogla (volan torej). Laufal je na 6% mešanico porabil pa je je 4 litre za sto kilometrov. Si predstavljate kako dolg oblak dima se je valil za tem trikolesnikom?

MaT

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri