Axell Hodges: "V dirkanju nisem več užival, zato sem zabredel v druge vode"

22-letni Američan trenutno velja za enega izmed voznikov z najlepšim stilom v motokrosističnem svetu. Svojega potenciala pa ne izkorišča na dirkah, temveč predvsem na družabnih omrežjih.

19. 12. 2018

Kawasakijev voznik je skozi leta z objavljanjem atraktivnih posnetkov svojih 'vragolij' na profilu na Instagramu prišel že do skoraj 700 tisoč sledilcev. Poleg z izredno popularnostjo se lahko Axell pohvali tudi s štirimi medaljami iger X. Prejšnji vikend pa je bil zvezdnik v Torinu, kjer smo med šovom v prostem slogu, v katerem je nastopal, z njim naredili intervju.

O tvoji zgodovini se ne ve veliko. Kako se je vse skupaj začelo in razvijalo skozi leta?

Na motocikel sem se usedel, ko sem bil star pet let, saj sem hotel biti kot starejša brata, ki sta takrat že tekmovala. Še pri petih letih sem si pri padcu zlomil nogo, zaradi česar mi je mati skoraj prepovedala vožnjo z motociklom, a sem kot otrok še vseeno nadaljeval. Do 14. leta sem vozil bolj za užitek, ko pa sem presedlal na 250-kubični motor, sva se z očetom odločila, da se preizkusim tudi na tekmah. Nekaj časa sem se vozil v samem vrhu, a sem ob prestopu v višjo kategorijo nazadoval. Rezultati niso bili takšni, kot bi si sam želel, prav tako pa so bili treningi prenaporni. Sam menim, da je vožnja z motociklom nekaj najboljšega, a tega užitka v dirkanju nisem več občutil, zato sem profesionalno dirkanje opustil. Kakorkoli, motocikel smo obdržali in še vedno sem ogromno časa preživel na njem, poleg tega sem svojo vožnjo za hišo rad tudi snemal. Sčasoma so skoki postali večji, vožnja atraktivnejša in najpomembnejše, Instagram se je počasi začel uveljavljati kot vodilno družabno omrežje. Uspelo mi je pridobiti veliko bazo sledilcev in kar naenkrat je vožnja z motociklom postala moja služba. Rečem lahko samo, da trenutno res živim svoje sanje.

Si glede na to, da se vedno bolj uveljavljaš v prostem slogu, razmišljal, da bi vozil z motociklom FMX?

Čeprav je motocikel, ki ga imam doma, KX 450, je bolj kot ne predelan za prosti slog. S tem mislim predvsem na vzmetenje, ki je mehkejše, prav tako imam pod sedežem plastike prirejene za prijem, saj brez tega določenih trikov ne bi mogel izvajati.

Misliš, da se bodo dirke superkrosa v Evropi lahko kdaj primerjale s tistimi v ZDA?

Po tem, kar sem doživel danes, je moj odgovor da. Gledalci so izjemni in res ustvarijo izjemno vzdušje. Lepo je videti, da nas (Američane) ljudje v takšnem številu podpirajo tudi tu, saj tega res nisem pričakoval. Danes v Torinu je prisotnih nekaj zelo hitrih tekmovalcev in mislim, da so prav dobri dirkači in gledalci najpomembnejša pogoja za dober šov.

Nam lahko opišeš svoj običajni dan?

Po navadi vstanem okoli devete ure, saj nisem jutranji tip. Pozneje se odpravim na stezo, kjer trening prilagodim svojim željam in občutkom, in ravno to mi je najbolj všeč. V nasprotju z dirkači jaz nisem vezan na določen tip treninga in ga zaradi tega ne dojemam kot nekaj napornega, temveč kot ogromen užitek. Všeč mi je tudi družba, s katero treniramo, saj je po mojem mnenju prav to tisto najpomembnejše. Po treningu se ponavadi odpravim v telovadnico, pred spanjem pa še pregledam vse posnetke tekočega dne in jih nato objavim na svojem profilu na Instagramu. Montiranje in objavljanje posnetkov mi predstavljata obilo užitka, obenem pa sta tudi izziv, da bom dosegel čim večje število všečkov.

Le kakšno uro po opravljenem intervjuju je Axell blestel na tekmovanju za največji whip in osvojil drugo mesto. Množica je njegove skoke pozdravljala z bučnimi aplavzi in dokazala, da je njegov stil še kako dobro znan tudi Evropi. Ne glede na to in vse dosežke, s katerimi se Američan lahko pohvali, ostaja Hodges izjemno prijeten sogovornik, ob katerem ne začutiš niti kančka vzvišenosti. Njegov edinstveni stil pa si lahko ogledate v spodnjem videu.

Foto: Monster Energy, Dare Završan 

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri