Fantje, priklonite se: svetovna prvakinja v razredu SSP300 je Ana Carrasco!

Ana Carrasco, članica ekipe DS Junior Team Kawasaki, je postala prva svetovna prvakinja pod zvezo FIM, in sicer v svetovnem prvenstvu razreda WorldSSP300. Razlika do prvega zasledovalca? Točka!

Fantje, priklonite se: svetovna prvakinja v razredu SSP300 je Ana Carrasco! (foto: Kawasaki) Kawasaki
1. 10. 2018

Na zadnji dirki prvenstva SSP300 v francoskem Magny Coursu je Ana Carrasco startala s komaj 25. mesta in se v prvih krogih borila v prvi dvajseterici, do konca pa napredovala do 13. mesta, kar je bilo še ravno dovolj, da je v skupnem seštevku za pičlo točko ugnala Miko Pereza (Kawasaki ParkinGO Team). Perez je le dva zavoja pred ciljno ravnino izgubil prvo mesto, 20 točk pa na njegovo žalost ni bilo dovolj za osvojitev naslova. Kako tesen je bil boj, nam pove podatek, da je Perez naslov prvaka zgrešil za komaj 0,168 sekunde, Carrascova pa je v cilj pripeljala na 13. mestu z le 2,468 sekunde zaostanka. Mika Perez je po dirki dejal, da je dal vse od sebe in da se je zavedal, da vozi na meji. Kljub razočaranju je čestital Ani in zmagovalcu Danielu Vallu (Yamaha) za odlično vožnjo.

Gospodična takoj po prihodu v cilj še ni vedela, kaj se je zgodilo, dokler je niso na pisti zaustavili člani ekipe in ji nadeli zmagovalne majice z napisom 'Ride like a Girl' (vozi kot punca). Zmago je posvetila preminulemu dirkaču Luisu Salomu, ki je bil njen dobri prijatelj in bratranec njenega menedžerja Davida Saloma.

Enaindvajsetletna Ana Carrasco je po dirki dejala: »Neverjetno je zmagati na prvenstvu, za to smo res trdo garali. V počasnem krogu po koncu dirke še nisem vedela, da sem prvakinja, iskala sem TV-zaslone, a nisem videla nobenega. Zahvalila bi se Davidu Salomu in celotni ekipi Kawasaki DS Junior Team, ta zmaga je za vse nas. Zahvalila bi se tudi svoji družini, ki je naredila toliko zame. Zmago želim posvetiti Luisu Salomu. Ko smo ga izgubili, sem obljubila, da bom svoj prvi naslov svetovne prvakinje posvetila njemu. Ta trenutek sem presrečna, saj smo dosegli zastavljene cilje, nisem pa še povsem dojela, kaj pomeni biti prva ženska svetovna prvakinja v zgodovini svetovnega prvenstva. Mislim, da se bom tega zavedala šele po nekaj dneh.«

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

INSISTIR PERSISTIR RESISTIR Y NUNCA DESISTIR.

A post shared by ANA CARRASCO (@anacarrasco_22) on

Skupno je na prvenstvu 300-kubičnih štiritaktnih dirkalnikov točke osvojilo 38 dirkačev. Kawasaki se je konstruktorskega naslova veselil že po koncu prejšnje dirke, po trojnih stopničkah v Magny Coursu pa so prvega zasledovalca, Yamaho, ugnali s prednostjo 61 točk. Tretji je bil KTM (110), četrta pa Honda s komaj eno točko.

Ana Carrasco je dirkaško kariero začela leta 2011 na španskem prvenstvu CEV 125, nadaljevala na svetovnem prvenstvu Moto3 v letu 2013, lani pa začela tekmovati v novem razredu WorldSSP300. Letos je na tretji dirki sezone v Imoli, dolgi 11 krogov, zmagala z neverjetno prednostjo 11 sekund; zmagala je tudi na dirkališču Donington Park.

WorldSSP300 – končna razvrstitev:

1. Ana Carrasco (ŠPA) Kawasaki (93 točk)

2. Mika Perez (ŠPA) Kawasaki (92)

3. Scott Deroue (NIZ) Kawasaki (80)

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri