Kevin o prenovljenem Grobniku: Guma se obrablja za pol manj, oprijem je boljši

3. 5. 2018 | Matevž Hribar
Deli

Časi na reškem dirkališču so boljši za približno sekundo.

Po desetletjih uporabe in letih obljub o prenovi reškega dirkališča se je vendarle zgodilo: v aprilu so na Grobniku utihnili delovni stroji in zagrmeli dirkalniki. Za mnenje o rezultatu zimskih del smo povprašali ljubiteljskega dirkača Kevina Hallerja iz Podljubelja, ki se je pretekli vikend s svojim Kawasakijem ZX6R udeležil dirke za pokal Slovenia Speed Cup. Takole pravi:

»Časi krogov so na novi asfaltni podlagi za približno sekundo hitrejši. Lepo so odpravili luknje, tako da ni več premetavanja na zaviranju na konec ciljne ravnine in na drugih delih dirkališča. Samo na izhodu iz četrtega ovinka, to je tisti desni okoli hriba, pred reškim, je tik ob robnikih manjša neravnina, ki pa se jo po nekaj krogih navadiš.

Spremenjen je tudi vhod v ciljno ravnino oziroma vhod v bokse, saj so progo ločili že nekaj metrov pred nevarno steno, ki ločuje 'pitlane' od piste. Tam so postavili robnike, ki pa jih zagledaš šele trenutek pred vhodom na ravnino, kar prvih nekaj krogov deluje malo neprijetno. Tudi izletne cone so vidno boljše urejene in poravnane, tako da pri padcih ne prihaja do ogromne škode na motorjih.

Obraba gum se je zmanjšala za približno 50 odstotkov, asfalt pa 'drži' še malo bolje kot prej, tako da je zdaj mogoča uporaba več različnih znamk dirkalnih pnevmatik, in ne samo Dunlopa, ki je pred prenovo veljal za najboljšo izbiro. Še vedno pa se cestne gume pregrevajo po nekaj krogih, da ne bo kdo slabe volje ob izletu na Grobnik s svojim 'cestnim' motorjem.

Čevapčiči so še vedno dobro, mrzlo pivo po dirki pa tudi,« je povedal mladi Gorenjec, ki je svoj rekord na pisti pretekli vikend z 1:35,5 popravil na 1:34,2.

Da so časi resnično hitrejši, kaže podatek, da so že prvi vikend po odprtju steze na dogodku avstrijskega organizatorja Actionbike za malenkost izboljšali stari rekord Marka Jermana. Kot je še dejal Kevin, naj bi po neuradnih podatkih Marko Jerman prejšnji teden na treningu z Yamaho R1 vozil s časi 1:27,00 in pri tem skromno pripomnil, da je še dobra sekunda 'fore'.

Novo na Metroplay: Župnik Martin Golob | "Duhovnik je lahko čisto normalen človek!"