Speedaway GP: Žagar uspešno na prvih treningih

3. 4. 2014
Deli

Po slabih dveh dneh počitka in privajanja na časovno razliko v novozelandskem Aucklandu, je bila pred vozniki letošnje Speedway Grand Prix serije prva uradna naloga. Novinarski predstavitvi in uradni otvoritvi letošnje serije, ki bo ponovno štela 12 postaj, je sledil prvi prosti trening, na katerem smo prvič videli letošnje oprave, premierno pa tudi novi sistem številk, ki se končno zgleduje po drugih športih, kjer si najboljši lahko praviloma sami izberejo sebi ljubo številko, ki potem krasi njihov hrbet.

Matej Žagar si je tako izbral pri njemu že dolgo znano številko 55. Dan, ko jo je lahko prvič nosil na kombinezonu pa si bo zapomnil tudi po svojem 31. rojstnem dnevu: »Praznoval ga bom kot zadnjih petnajst let, odkar dirkam. Na motorju in s skromnim stiskom rok ter kakšnim kosom torte s člani svoje ekipe,« pa je dejstvo, da je aprila vedno polno zaseden, komentiral naš najboljši speedwayist.

Prvo tipanje proge je končal miren, nekaj težav mu je povzročal le najnovejši motor: »S starim agregatom, ki je blestel lani, sem po njegovi prenovi še vedno izjemno zadovoljen, nepopisan list pa je zaenkrat povsem nov motor, ki še ne deluje kot bi bilo potrebno, zato bomo na uradnem treningu čez dobrih 24 ur preizkusili še tretji agregat, ki sem ga prav tako pripeljal v Novo Zelandijo,« je svoje poglede na prvi trening sklenil Žagar.

Po jutrišnjem žrebu startnih številk bo znano tudi kako mu bodo naklonjene startne pozicije na tej izjemno dolgi in hitri progi, ki zahteva veliko moči in dela na motorju. Žagar je tudi zaradi tega v svojem proračunu dodal še strošek vozovnice poslovnega razreda, saj se je predobro zavedal kakšne posledice je nanj pustil lanski več kot 30 urni naporni let. Tokrat je praktično takoj ujel ritem spanja, časovna razlika ga tako začuda sploh ne vznemirja.

Na koncu omenimo še zgodbico, ki je pošteno razhudila poljske mehanike, ki so v veliki večini ekip vseh voznikov Speedway GP serije. En od nemških novinarjev, ki je v Novo Zelandijo potoval z največjo skupino voznikov in njihovih ekip se je pošteno razpisal o ne preveč mirnem letu in obnašanju predvsem poljskih mehanikov, ki so na letalu očitno pregloboko pogledali v steklenice. Fante, ki skrbijo za delovanje motorjev je razhudilo predvsem to, da jih je novinar dal vse v isti koš in tako tudi tiste nič krive očrnil pred javnostjo in njihovimi družinami. Majhno maščevanje je sledilo že na prvem treningu. Ker se niso mogli znesti nad njim, so v precep vzeli nemškega voznika Martina Smolinskega, ki se z omenjenim novinarjem tudi najbolj druži. Trening se zato zanj končal nekoliko drugače kot ponavadi.  Ob obuvanju čevljev se je iz njih vlila voda in in mu preostalo drugega, kot da je iz stadiona v hotel odšel kar v nogavicah.

Borut Cvetko / mediaspeed.net

Novo na Metroplay: "Naš največji uspeh je bil tudi strel v koleno" | Ivo Boscarol