Testiranja razreda MotoE v Jerezu: Prihodnost je že tu

Dirkači električno gnanega razreda MotoE, ki se bodo v prihodnji sezoni na petih prizoriščih prvič spustili v lov za točke na pokalnem tekmovanju, so se po prvih testiranjih dirkačev razreda MotoGP v Valencii tudi sami prvič zapeljali po stezi v Jerezu.

Testiranja razreda MotoE v Jerezu: Prihodnost je že tu (foto: Dorna) Dorna
27. 11. 2018

Dirkaško skupino 19 nastopajočih v 12 ekipah na strojih Energica Ego Corsa sestavlja pisana druščina tako nekdanjih dirkačev, kot je Sete Gibernau, prekaljenih dirkačev, kot je nekdanji dirkač razreda MotoGP (in zdaj testni pri Aprili) Bradley Smith (One Energy Racing), kot novincev, kot je Mattia Casadei (Ongetta SIC58 Squadra Corse), ter tisti vmes. Štrene bo moškim poskušala mešati tudi ženska predstavnica, Španka Maria Herrera (Ángel Nieto Team).

Ob koncu prvega tridnevnega testnega vikenda, ko je špansko stezo sicer namočil dež, je bil najhitrejši Mike Di Meglio, drugi je bil Bradley Smith, tretji Eric Granado (Avintia Esponsorama Racing), sledili so jim Randy De Puniet (LCR E-Team), Josh Hook (Alma Pramac Racing) in Lorenzo Savadori (Trentino Gresini MotoE). Prvo deseterico sta zaključila Sete Gibernau (Pons Racing) in Nico Terol (Ángel Nieto Team).

'Električarji' se bodo naslednjič srečali na testiranjih 13., 14. in 15. marca 2019 v Jerezu, na tej španski stezi pa se bodo tudi pomerili na prvi dirki sezone v maju. Kaj pa kažejo primerjave časov? V Jerezu je bil najhitrejši v vseh treh dneh Smith s časom 1 min 50,265 s, rekord razreda MotoGP je leta 2016 postavil Cal Crutchlow (Honda) s časom 1 min 37,653 s, najhitrejši v razredu Moto2 je Lorenzo Baldassarri (Kalex) s časom 1 min 41,890 s, v razredu Moto3 pa ima rekord steze Jorge Marquez (Honda) s časom 1 min 46,004 s.

Električno gnani Ego Corsa sicer zmore okoli 110 kilovatov (150 'konjev') in ima 200 njutonmetrov navora. Zavidanja vreden je pospešek, saj od 0 do 100 kilometrov na uro potegne v treh sekundah, najvišja hitrost je 250 kilometrov na uro.

Koledar dirk pokalnega prvenstva MotoE v sezoni 2019: 

  • Jerez – 5. maj
  • Le Mans – 19. maj
  • Sachsenring – 7. julij
  • Red Bull Ring – 11. avgust
  • Misano – 15. september

Kombinirani časi testiranj, 23., 24. in 25. 11. 2019, Jerez:

  1. Bradley Smith, One Energy Racing (Energica), 1 m 50.265 s
  2. Niki Tuuli, AJO Motorsport MotoE (Energica), 1 m 50.627 s
  3. Mike Di Meglio, EG 0.0 Marc VDS (Energica), 1 m 50.741 s
  4. Matteo Casadei, Ongetta SIC58 Squadra Corse (Energica), 1 m 50.885 s
  5. Matteo Ferrari, Trentino Gresini MotoE (Energica), 1 m 51.648 s
  6. Eric Granado, Avintia Esponsorama Racing (Energica), 1 m 51.842 s
  7. Kenny Foray, Tech3 E-Racing (Energica), 1 m 51.853 s
  8. Randy De Puniet, LCR E-Team (Energica), 1 m 51.906 s
  9. Josh Hook, Alma Pramac Racing (Energica), 1 m 52.281 s
  10. Niccolo Canepa, LCR E-Team (Energica), 1 m 52.375 s
  11. Alex De Angelis, Alma Pramac Racing (Energica), 1 m 52.403 s
  12. Jesko Raffin, Dynavolt Intact GP (Energica), 1 m 52.675s
  13. Lorenzo Savadori, Trentino Gresini MotoE (Energica), 1 m 52.689 s
  14. Sete Gibernau, Pons Racing (Energica), 1 m 52.817s
  15. Julian Miralles, Avintia Esponsorama Racing (Energica), 1 m 52.945 s
  16. Marvin Fritz, Dynavolt Intact GP (Energica), 1 m 53.355 s
  17. Nicolas Terol, Angel Nieto Team (Energica), 1 m 53.834 s
  18. Maria Herrera, Angel Nieto Team (Energica), 2 m 0.562 s
  19. Luca Vitali, Ongetta SIC58 Squadra Corse (Energica), 2 m 6.560 s

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri