Moto Guzzi V7 je srečal Abrahama.

Če za katerega proizvajalca motociklov velja, da se njihovi izdelki zelo počasi starajo, potem je to Moto Guzzi.

Da v Italiji, kjer te motocikle izdelujejo, čas teče počasneje kot drugje, dokazuje model V7, ki je letos srečal Abrahama. V pol stoletja, je ta model uradno doživel le dve večji tehnični osvežitvi. To seveda ne pomeni, da so v vsem tem času na ta model pozabljali. Ob dejstvu, da gre za njihov 'best seller', so v preteklih desetletjih v resnici vendarle nekoliko brkljali po drobovju tega motocikla. Nikoli preveč, ravno toliko, da je vozil z enakim tempom kot njegovi tekmeci.

Tretja generacija modela V7 bo na voljo v treh znanih in priljubljenih različicah, Stone, Special in Racer. Te tri se bodo v nasprotju z drugo generacijo, med seboj razlikovali nekoliko bolj očitno.

Ob svojem jubileju pa je Moto Guzzi pripravil tudi jubilejno serijo tega modela, ta pa bo seveda omejena na 750 kosov. Ob tem je Moto Guzzi za vse ljubitelje tega modela, še dodatno povečal ponudbo izdelkov za personalizacijo, razširil ponudbo oblačil in dodatne opreme.

Z letošnjim modelnim letom je V7 III dobil tudi nove glave motorja, nove bate in aluminijaste valje. Čeprav je delovna prostornina ostala enaka, je krivulja moči in navora precej bolj napeta, cilj te tehnične osvežitve pa je bil zadovoljiti zahtevam ekološke norme Euro4. Briljantna mehanika je kljub birokratskemu poskusu davljenja, pridobila dodatne 4 konjske moči. Malenkostno so spremenili geometrijo okvirja in se posvetili tudi izboljšanju ergonomije in položaja za krmilom.

Matjaž Tomažič

Novo na Metroplay: Župnik Martin Golob | "Duhovnik je lahko čisto normalen človek!"