Motor Bike Expo Verona 2019: raj za predelovalce uspešen tudi enajstič

22. 1. 2019
Deli

Če je oktobrski sejem EICMA v Milanu namenjen predvsem tovarniškim motociklom, potem je januarski v Veroni njegovo pravo nasprotje. To se je znova izkazalo tudi letos.

Prejšnji konec tedna je v italijanski Veroni potekal 11. Motor Bike Expo, ki dobiva vedno večjo vlogo na svetovni custom sceni. Na sejmu so v ospredju predelave motornih koles Harley-Davidson. To niso več samo predelave, ampak prave umetnine na dveh kolesih. Motor mora predvsem imeti dober videz in pritegniti pozornost. Lega na cesti, pospeški in vozne lastnosti tu niso prioriteta. 

Zelo priljubljene so predelave starih BMW-ejevih bokserjev v cafe racerje, vendar pa se za tovrstne predelave ne odločajo le lastniki motociklov iz bavarske prestolnice, ampak tudi lastniki motociklov preostalih znamk. 'Ponudba' tovrstnih motociklov je bila tako izredno pestra.

Poleg predelovalcev motociklov pa so bili prisotni tudi evropski in japonski proizvajalci motornih koles ter proizvajalci dodatne opreme. Med japonskimi znamkami je bila najmočneje zastopana Honda. Na njihovem razstavnem prostoru so bili vsi modeli motornih koles in tudi nekaj avtomobilov, med katerimi sta izstopala Civic TypeR in pregrešna NSX.

Razstavni prostori evropskih proizvajalcev, razen angleškega Triumpha, so bili sicer bolj skromni. BMW je tako kot lani pokazal samo serijo R NineT in predelave na tem modelu. Na KTM-jevem razstavnem prostoru so bili samo modeli namenjeni cesti in potovanjem. Aprilia in Husquarna sta bili še skromnejši, Ducati pa je po pričakovanjih razstavil le motocikle iz serije Diavel. Na drugi strani pa ne smemo pozabiti na indijskega Royal Enfielda, ki se je letos predstavil v polni zasedbi.

Sejem v Veroni je težko opisati. To ni klasičen sejem motornih koles. Motor bike Expo je treba doživeti.

Tekst, foto: Matjaž Benedetti

Novo na Metroplay: Župnik Martin Golob | "Duhovnik je lahko čisto normalen človek!"