Ni gripa, je pa prav tako nevaren - Suzuki Virus 1000

19. 2. 2019
Deli
Ni gripa, je pa prav tako nevaren - Suzuki Virus 1000 (foto: Moto Virus)
Moto Virus

Če sodite med tiste, ki jim ni po godu, da so tovarniški 'hiper nakedi' v primerjavi  s sorodnimi športniki 'pomehkuženi', bi znal biti tale Suzuki prava stvar za vas.

Priznamo, da beseda 'pomehkuženi' morda ni najboljša izbira za opis slečenih power nakedov, saj motocikli, kateri motorji razvijejo okrog 160 'konjev' nikakor niso prav posebej nežni in krotki. So pa v primerjavi s superbike-i, iz katerih izhajajo, olajšani za velik del motorne konjenice, seveda na račun nastavitev, ki so za uporabo na cesti primernejše.

Na pa malo tudi motoristov, ki v zveznemu podajanju moči, ravni krivulji navora in podobnim cestnim lastnostim, ne vidijo posebne nuje in si bolj želijo brutalnosti z dirkališča.

Suzuki Virus 1000 bi znal zadovoljiti potrebe omenjenih motoristov, vendar ne gre za model, ki bi ga pripravila tovarna, pač pa za zelo dobro domislico švicarskega prodajalca motociklov Moto Virus, ki je lociran v Friborgu. Povsem serijski GSX-R 1000 R so spremenili v slečen motocikel. Odstranili so masko, namestili drug žaromet vgrajen v custom masko, ter nadeli ravno in široko krmilo. Z dodanim Akrapovičevim izpušnim sistemom, Suzuki Virus ohranja 'tovarniških' 202 'konjev' in 118 Nm navora. Kljub temu, da gre za predelavo, pa bo Suzuki Virus 1000 ohranil tovarniško garancijo. Serija izdelanih Virusov bo velika toliko, kot bo povpraševanja. Cena znaša 21.995 švicarskih frankov, oziroma okrog 20.500 EUR, h katerim pa bo tisti, ki ga bo uvozil v Evropsko Unijo, prištel (in na drugi strani odštel) še carinske stroške in ostale dajatve.

Tiste, ki se jim zdi ime Suzuki Virus znano, pa samo spomnimo, da to ni prvi Suzuki Virus, saj so na osnovi prejšnjih generacij modela GSX-R 1000, Švicarji že izdelovali.  Ime pa se je nekje okrog leta 2010, iz tovarniških krogov prikradlo v javnost. Takrat so ime nameravali uporabiti za slečen motocikel (osnova GSX-R 1000), s katerim bi konkurirali Yamahi FZ1, Kawasakiju Z1000 in ostalim podobnim motociklom. Kasneje so na to ime pozabili in uporabili oznako GSX-S 1000.

Novo na Metroplay: Nik Škrlec iskreno o svoji najljubši tehniki pomnjenja