Novo: Kawasaki KLX 230

Mnogi se Kawasakija spominjamo tudi po modelih KLX 150 in KLX 250, ki sta se s cenikov sicer že poslovila, je pa od zdaj namesto obeh tu povsem novi KLX 230.

Kawasaki KLX 230 je vsekakor prijetno presenečenje, saj v tem prostorninskem razredu ni ravno veliko motociklov tega tipa. Govorimo o precej enostavnem enduro motociklu, ki bi moral zadovoljiti potrebe rekreativcev in tistih, ki svojemu motociklu namenjajo zahteven delovni vsakdanjik.

Novega KLX 230 poganja zračno hlajen enovaljnik s prostornino 233 kubičnih centimetrov z eno odmično gredjo v glavi motorja in dvema ventiloma. Motor razvije 19 'konjev', s pomočjo šeststopenjskega menjalnika pa z maso motocikla (134 kg) nima preveč zahtevne naloge.

Da gre za pravi enduro motocikel, govori tudi podatek o hodu vzmetenja. Ta spredaj znaša 220, zadaj pa 223 milimetrov, kar je vsekakor dovolj, da se bo ta motocikel zelo dobro počutil tudi zunaj asfaltiranih in urejenih makadamskih poti. Serijsko je dodan 'dual-purpose' sistem ABS, ki se dobro znajde tako na spolzkem terenu kot tudi na asfaltu, prvi tak sistem na Kawasakiju pa sicer prihaja iz tovarne Bosch.

Kawasaki KLX 230 na prvi pogled nekoliko odstopa od tistega, na kar smo bili do zdaj navajeni. Predvsem to velja za barve, nov LCD-zaslon in prednji žaromet. Rezervoar je velik 7,5 litra, pod oklepom pa se skriva še priročen predal za orodje ali drobnarije.

Nazadnje še nekaj besed o ceni, ki sicer še ni natančno določena. Tisti, ki so glede tega dobro obveščeni, pravijo, da bo treba za ta enostaven, vendar brez dvoma zabaven in robusten motocikel odšteti občutno manj kot sprejemljivih pet tisočakov.

Novo na Metroplay: Nik Škrlec iskreno o svoji najljubši tehniki pomnjenja