Pollitrski razred vse bolj zanimiv tudi za KTM, vendar z dvovaljnim motorjem

Pollitrski razred vse bolj zanimiv tudi za KTM, vendar z dvovaljnim motorjem

V preteklih letih se je izkazalo, da so indijski viri blizu KTM-u zelo dobro obveščeni. Če je tako tudi tokrat, potem bi morala biti nova platforma za naskok na pollitrski razred že skoraj nared.

KTM-ovo strateško sodelovanje z indijskim gigantom Bajajem ni namenjeno zgolj temu, da se ta premijska znamka pojavlja tudi na azijskem tržišču, pač pa kot vse kaže tudi temu, da se z njihovo pomočjo (beri: denarjem) razvijajo nove motorne platforme. Če je doslej KTM v nižjih prostorninskih razredih dominiral z enovaljnimi motorji, pa bo v pollitrskem razredu zgodba nekoliko drugačna. Namreč, navljub temu, da KTM razpolaga z izjemnimi enovaljniki tudi v višjih prostorniskih razredih, so za razred 500-kubikov izbrali dvovaljnik.

Nekateri sicer menijo, da bo dvovaljni motor nadomestil enovaljnik s prostornino 373-kubičnih centimetrov (nosi oznako 390), sami pa dvomimo, da so se pri KTM-u pripravljeni odpovedati za zdaj zelo uspešni prodaji enovaljnih modelov. Tegobe, ki bi jih utegnil prinesti standard Euro5 bi morale biti za KTM-ove inženirje povsem obvladljive, poleg tega pa je jasno in očitno, da so enovaljniki KTM-ov poseben ponos.

Ker dvovaljni motor vendarle prinaša določene prednosti (uglajenost, navor, prožnost, moč..) pa naj bi KTM za naskok v pollitrski razred, v katerem so kupci že nekoliko bolj zahtevni, zagotovo uporabil novi dvovaljni motor s prostornino 490-kubičnih centimetrov.

Ko bo ta povsem nared, lahko verjetno najprej pričakujemo prihod Duke-a 490, sledili pa mu bodo RC490, 490 Adventure, 490 Supermoto in morda tudi 490 Enduro. Novi dvovaljnik naj bi razvijal moči med 55 in 60 'konji', kar pomeni da bi moral biti kompatibilen s kategorijo A2, ki tudi v Evropi predstavlja pomemben del prodaje. Kdo ve, morda nas v Milanu na salonu Eicma čaka pollitrsko presenečenje.

Novo na Metroplay: "Naš največji uspeh je bil tudi strel v koleno" | Ivo Boscarol