Chris Birch o predserijskem KTM 790 Adventure R: "To je prava kombinacija obeh svetov."

KTM je predstavil nekaj podrobnosti o težko pričakovanem enduru z dvovaljnim vrstnim motorjem.

Chris Birch o predserijskem KTM 790 Adventure R: "To je prava kombinacija obeh svetov." (foto: A. Barbanti / KTM) A. Barbanti / KTM
27. 6. 2018

Motocikel so javnosti prvič pokazali na Sardiniji, kjer se je zbralo 150 lastnikov avanturističnih modelov KTM. Na dogodku ga je zapeljal tudi novozelandski enduro dirkač in inštruktor Chris Birch: »Odkrito povem, da sem nad 790 Adventurejem R navdušen. Imam veliko izkušenj tako z enduro motocikli kot velikimi KTM Adventure modeli, ta pa je prava kombinacija obeh svetov. Motocikel, ki sem ga vozil, je še prototip, a videti je v odlični formi. Komaj čakam na serijsko različico!«

Luke Brackenbury, pri KTM-u odgovoren za komuniciranje z javnostjo, pa je povedal: »KTM je prisluhnil strankam z vsega sveta, ki si želijo zelo zmogljiv avanturistični motocikel srednjega razreda. Brez dvoma bo to najbolj zmogljiv potovalni enduro motor v tem razredu, hkrati pa bo konkurenčen tudi motociklom z večjo prostornino.«

Poudarki:

- Nov dvovaljni vrstni agregat LC8c s 799 kubičnimi centimetri ima v primerjavi s tistim na modelu 790 Duke lepše razporejen navor.
- S polno posodo za gorivo bo mogoče prevoziti več kot 400 kilometrov.
- Nizko postavljen sedež omogoča dober nadzor pri majhni hitrosti na terenu.
- Nizko težišče zaradi namestitve posode za gorivo.
- Popolnoma nastavljivo vzmetenje WP (zadaj je blažilnik direktno vpet – sistem PDS).
- Radialno vpete štiribatne zavorne čeljusti, sistem ABS bo za uporabo na terenu mogoče izklopiti.
- Prilagodljiva ergonomija sedenja.
- Kolesa z naperami bodo omogočala namestitev pravih terenskih pnevmatik.
- Luči LED spredaj in zadaj.
- Na voljo bodo vsa elektronska pomagala, vključno s tipalom nagiba in različnimi motornimi programi.
- Kot pričakovano bo na voljo ogromno dodatne opreme PowerParts.

KTM-a 790 Adventure R, ki bo v prodajne salone zapeljal v letu 2019, so razvijali skupaj z zmagovalnim dirkalnikom na reliju Dakar, modelom 450 Rally, potovalni enduro pa naj bi pomenil vez med tekmovalnim terenskim programom in cestnimi motocikli tega avstrijskega proizvajalca.

Podrobnih tehničnih podatkov še niso razkrili, pravijo pa, da bo to odličen pripomoček za motoriste, ki želijo odkrivati vse vrste terenov – tudi takšne, ki z običajnimi cestnimi enduro motocikli niso prevozni. Serijsko različico bodo predstavili 6. novembra 2018 v Milanu.

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri