Še zadnjih sto pred upokojitvijo: MV Agusta F4 Claudio

19. 10. 2018 | Matjaž Tomažič
Deli

Po 21 letih je kljub dobri formi prišel čas za upokojitev enega izmed najlepših športnih motociklov. Zakonodaja pač.

Vse kaže, da se bo zaradi okoljskih standardov (vsaj z evropskega trga) počasi poslovil MV Agusta F4, a bodo pred tem izdelali še 100 poslovilnih primerkov.

MV Agusta F4 je luč sveta ugledal leta 1997 kot model 750 Serie Oro, v letu 2003 pa je štirivaljnik zrasel na skoraj 1.000 kubičnih centimetrov delovne prostornine. Gre za v vseh pogledih izjemen športni motocikel, ki je zelo zaznamoval zadnji dve desetletji te tovarne, zato so se pri MV Agusti odločili, da bo zadnja serija izdelana v čast pred kratkim preminulemu Claudiu Castiglioniju. Prav njemu gredo zasluge za to, da je pred 27 leti oživil znamko, ki si je do takrat že privozila številne dirkaške uspehe.

Verjetno ni treba posebej poudarjati, da bodo primerki iz poslovilne serije izredno dragoceni. Da bodo pričakovano visoko ceno upravičili, so se pri MV Agusti odločili, da bodo sesalni in izpušni kanali ročno polirani, lažja bo glavna gred motorja, celoten oklep in vsi aerodinamični dodatki bodo izdelani iz karbona, karbonska pa bodo tudi platišča BST. Za še več prestiža bo grafika okrašena z zlato barvo, ki jo pridobijo s postopkom galvaniziranja bakra.

Prestiža bo dovolj tudi na področju tehničnih podatkov. Claudiu je osnovo posodila dirkaška specialka za Superbike F4 1000 RC, prisotne bo precej elektronike in seveda prestižno ter vrhunsko Ohlinsovo vzmetenje. V osnovi motor razvije 205 'konjev', a verjamemo, da bo večina kupcev z veseljem doplačala za izpušni sistem, ki prinese dodatnih sedem 'konjev', skupno maso motocikla pa zmanjša za kar osem kilogramov (175 kilogramov). Ker gre za prave dirkaške gene, je jasno, da bo prav posebna tudi instrumenta plošča z integriranim sistemom za telemetrijo.

Claudio bo okrašen tudi z logotipom, kakršnega je v osemdesetih letih uporabljala znamka Cagiva. Emblem sivega slončka bo tam v počastitev Claudievega očeta Giovannija, ki je ustanovil znamko Cagiva.

Čeprav o ceni za zdaj pri MV Agusti še molčijo, jo tistim, ki imate dovolj denarja, iz srca privoščimo. Vsekakor pa je treba pohiteti, saj bi znala zaloga stotih tako eminentnih motociklov hitro poiti.

Ste že videli lepši motocikel?

Novo na Metroplay: Nik Škrlec iskreno o svoji najljubši tehniki pomnjenja