Yamaha MT-03 za 2020: dizjnerski 'upgrade' za celotno serijo MT?

Yamaha je predstavila prenovljenega slečenega MT-03, spremembe pa so bolj radikalne, kot smo jih pričakovali.

Yamaha MT-03 velja za enega izmed najbolj zanimivih motociklov iz razreda A2, če že ne po delovni prostornino motorja, pa zagotovo po voznih lastnostih. Le te bi morale biti s spremembami, ki so jih za ta model uvedle še nekoliko boljše.

Če smo drugo najmanjšo članico družine MT doslej poznali kot relativno preprost in tehnično povprečen motocikel, bodo tudi tisti z najstrožjimi merili očitno morali priznati, da je MT-03 stopila razred višje.

Zainteresirani kupci, ki si želijo resnega videza, se bodo gotovo najbolj razveselili temeljitega redizajna, za katerega lahko zapišemo, da je precej radikalen. Namreč, MT-03 bo po novem med vsemi modeli iz serije MT videti najbolj agresivno. Predvsem na račun dizajna prednje maske v katerem ne bo mogoče spregledati LED žarometa, ki je na las podoben tistemu iz aktualnega modela R1. Dodatno bo  k bolj agresivnemu videzu pripomogla še dvojna v špico zašiljena pozicijska luč.

Oblikovalci so na novo zgnetli še obliko rezervoarja, ki bo po novem poskrbel tudi za več vetrne zaščite v predelu ram voznika, spremenjena pa je oblika oziroma svetlobna grafika zadnje luči. Seveda lahko računamo tudi na to, da bodo podobne oblikovne spremembi deležni tudi modeli MT-07, MT-09 in MT-10.

Kar se tiče tehnike bo po novem za masko skrit popolnoma nov LCD zaslon, največjo in najpomembnejšo novost pa prinaša prednje vzmetenje.  Namesto standardne vilice bo po novem vgrajena USD vilica, zaradi katere bi morala biti nevzmetena masa manjša, natančnost vodenja pa posledično boljša. Seveda so lahko na račun prednje vilice, na novo uglasili tudi zadnji amortizer.

Pred uveljavitvijo standarda Euro5 je bil na delovnem pultu tudi 321-kubični dvovaljnik, ki pa je zadržal deklariranih 42 'konjev'. Nova MT-03 bi se morala v prodajnih salonih znajti kmalu po svetovni premieri v Milanu na salonu EICMA.