Preizkusili smo: Čelada ScorpionExo-2000 Evo Air, model Cup

Zaščitne čelade te znamke so pri nas precej nezane, kljub temu, da jo pri delu uporablja naš profesionalni stunt voznik Rok Bagoroš, med drugimi tudi ŠpanecAlvarao Bautista v razredu MotoGP.

22. 2. 2017

Lastniki znamke Scorpion so Korejci, čelade izdelujejo v Belgiji, njihov tržni delež pa je vsako sezono večji. Letošnjo motoristično sezono smo pričeli z modelom Cup, njihove serije Exo-2000 Evo Air, ki sicer ni z vrha ponudbe, je pa še vedno med prestižnejšimi. Zunanja školjka, izdelan v več velikostih, je kombinacija TCT-U (Thermo­dynamic Composite Technology) tehnologije, sintetičnih vlaken, notranjost pa odlikuje sistem AirFit sistem, s katerim je napihljive notranje obloge moč prilagajati obliki glave. Za zračenje skrbi šest vhodnih kanalov na sprednjem delu ter deset na zatilju. Obloge na spodnjem delu so v primeru padca lahko odstranljive. Z napihljivo notranjostjo čelade smo se srečali prvič. Zadeva, ki jo upravljamo z dvema gumboma na bradnem predelu, deluje po sistemu kot ga poznamo denimo pri smučarski čevljih. Čelado smo preizkusili tako na stezi kot v cestni vožnji in obeh primerih so izkušnje presenetljivo odlične. Je precej aerodimanočne oblike, sitnega piskanja vetra nismo zaznali, čelada je zelo kvalitetno izdelana in se lahko zlahka meri z dražjo konkurenco. Model Cup je na voljo samo v črno-vijoličasti barvi, razlikuje se le različna barvna poslikava (rdeča).

Zastopa: PVG, Dolinska cesta 1i, 6000 Koper, tel.:05 / 625 01 52

Primož Jurman

Foto: Primož Jurman

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri