Preizkusili smo: BridgestoneBattlecross X20, X30 in X40

4. 12. 2015 | Peter Kavčič
Deli

Bridgestone je v svet terenskega motocikla z lani predstavljenima modeloma Battlecross X30 in X40 poskrbel za revolucijo. Zdaj so dodali še gumo za mehak teren X20. Zima je sicer čas ko cestni motocikli čakajo na toplo vreme, motokros in enduro pa vozimo celo leto. Zato so te nove gume japonskega giganta še kako aktualne.

Lahko bi rekli, okrogla in črna, a guma za motokros je še marsikaj več. Zadnji dokaz za to je povsem nova serija specializiranih gum za motokros in enduro motocikle, ki jih boste na prvi pogled prepoznali po tem, da imajo znotraj posameznega bloka (ali 'krampona') še enega manjšega.S tem so poskrbeli za dodatne robove, ki zagotavljajo izboljšan prijem. Nekaj podobnega poznamo iz avtomobilske industrije, saj podoben princip uporabljajo vse zimske gume. A ker je vožnja po terenu vseeno nekaj drugega kot vožnja po snegu, so posamezni bloki ojačeni s posebnimi oporami in samo obliko, ki zagotavlja, da se bloki ne iztrgajo iz tekalne površine. Ob množični uporabi sodobnih štiritaktnih motorjev, ki razvijajo moči nad 60 'konjev', je to vsekakor pomemben podatek, saj je prav zaradi dizajna same tekalne površine življenjska doba daljša. Bridgestone je šel tako daleč, da je po izdatnih testiranjih in merjenjih temperature pri modelu X40, ki je namenjen trdim podlagam (torej večini naših stez), dodal posebne hladilne lopatice na oba stranska boka. Tehnologija, ki jo je Bridgestone vzel iz svojih gum 'run-flat' omogoča učinek hlajenja tudi pri nižjem tlaku gume in podaljša življenjsko dobo ter enakomerno kakovost v celotni življenjski dobi gume.

Z novim, revolucionarnim dizajnom so uspeli zagotoviti dober oprijem tako med pospeševanjem kot med zaviranjem ter v vožnji skozi ovinek. Novi modeli so na voljo v vseh velikostih za motokros ali natančneje 19- in 21-palčna kolesa (zadaj/spredaj) ter za enduro motocikle z 18-palčno zadnjo gumo.

Aktualne cene in dobavljivost najdete na www.b-f.si oziroma če kliknete tule!

Peter Kavčič

Foto: Bridgestone

Novo na Metroplay: Nik Škrlec iskreno o svoji najljubši tehniki pomnjenja