Vozili smo: Ducati Scrambler Icon

Scrambler je v le štirih letih postal prava prodajna uspešnica in najbolje prodajani Ducati vseh časov nad 500 kubičnih centimetrov prostornine. V tem času so jih prodali več kot 55 tisoč! Je moden, nezahteven in tako vsestranski, da se na njem smeji tako začetniku kot izkušenemu vozniku.

Vozili smo: Ducati Scrambler Icon (foto: Ducati) Ducati
3. 1. 2019

Po prvi predstavitvi leta 2014 je prišel čas za pomladitev, saj je v tem času Scrambler dobil nekaj konkurence. Motor in okvir sta popolnoma enaka in nespremenjena v primerjavi s starim modelom, tako da pri tem ni nekih sprememb ali revolucije. Od daleč spremembe niso tako zelo očitne, od blizu pa se zdaj opazijo novi okrasni stranski pokrovi posode za gorivo iz brušenega aluminija, povsem nov in tudi boljši sedež, ki zdaj ponuja več udobja in je prevlečen iz materiala, ki ne drsi. Sprednja luč ima dnevne LED-luči, tudi v smerokazih najdemo LED-diode. Dvovaljni zračno-oljno hlajeni motor je obarvan v črno. Čeprav gre za cenejši model iz Ducatijeve ponudbe motociklov, boste zdaj na njem našli digitalni merilnik, ki je sicer še vedno nekoliko skromen pri podajanju ključnih informacij, a tiste najosnovnejše, vključno s prikazovanjem porabe, dosega in trenutne prestave ter temperaturo zraka, so v resnici vse, kar potrebujemo. Nova je tudi hidravlična sklopka za še boljši občutek na ročici sklopke.

Izboljšano vzmetenje, ki je zdaj mehkejše in v bistvu bolje pobira neravnine, je tista sprememba, ki sem se je najbolj razveselil, saj je predhodni model znal v udarnih jamah nadležno prenesti sunek v hrbet. Tudi zato je vožnja zdaj bolj mirna in tekoča. Pri Scramblerju pa me je najbolj fascinirala njegova super vsestranska uporabnost. Če sem si zaželel malo adrenalina, sem samo odprl plin in ga globoko nagnil v ovinek in sva že letela pa toskanskih ovinkih, da se mi je smejalo do ušes. Povsem kultiviran je tudi, ko se lagodno, kot s kakšnim čoperjem, voziš in uživaš v okolici, vohaš naravo okoli sebe in začutiš utrip vasic.

Čisto za konec so nam pripravili še manjše presenečenje in so nas zapeljali po makadamski cesti, kjer sem lahko s Scramblerjem povzročil oblak belega prahu za hrbtom, skozi ovinke pa lepo nežno podriftal. Prav v takšnih trenutkih se pokaže dobra zasnova celotnega motocikla, ki ima nizko težišče, zelo uporabno moč in navor, predvsem pa vzmetenje in kolesa, ki lahko ublažijo tudi grbine. Ducati Scrambler je nekakšen športni terenec na dveh kolesih, moderen, uporaben in zabaven, ki ga lahko vozi vsak. Da boste vozili v slogu, ne potrebujete sofisticirane opreme, ampak le odprto jet čelado, kros ali sončna očala, jakno, hlače iz džinsa, nekoliko bolj robustne čevlje, lahke rokavice in to je to. Scrambler je motocikel za skok na morje, s prijatelji na kavo ali pa na moto turo po Balkanu, v vsaki zgodbi se bo dobro znašel. Tudi tisti nasmešek na začetku se mi je spet prikradel na usta, ko tole pišem in zaključujem svoje misli. To pove vse!

Prvi vtis
  • Videz

    Moderen retro videz za vsak dan. Ravno dovolj ima lepih detajlov italijanskega oblikovanja

  • Motorji

    Motor seveda ne ponuja presežkov, ampak za ta namen, ki mu služi, povsem dobro opravi svoje delo

  • Udobje

    Udobno sedenje za širokim kros krmilom in udoben sedež so velik plus, malo manj pa vetrna zaščita, če morate pohiteti na poti

  • Cena

    Soliden vsestranski motocikel za svoj denar, ki je lahko tudi modni dodatek. Glede na novo tehnologijo BOSCH bo zdaj malenkost dražji

Prva ocena

Če bi moral med različnimi motocikli izbrati le enega, bi bil tale Scrambler zelo visoko na seznamu želja, saj je tako vsestranski, zabaven in preprosto 'kul'

Podatki

Model: Ducati Scrambler Icon

Motor (zasnova): 803 cm3 , 2 ventila na valj, L-dvovaljnik, štiritaktni, zračno-oljno hlajeni, elektronski vbrizg goriva
Največja moč (kW/KM pri 1/min.): 54 kW (73 KM) pri 8.250/min
Največji navor (Nm pri 1/min.): 67 Nm pri 5.750/min
Prenos moči: 6-stopenjski menjalnik, veriga
Okvir: jekleni, cevn
Zavore: spredaj 1x kolut 330 mm, 4-batne radialne čeljusti, zadaj 1x kolut 245 mm, 1-batna čeljust, cornering ABS standardno
Vzmetenje: spredaj USD-vilice, zadaj alu nihajka, enojni blažilnik
Gume: spredaj 110/80 r18, zadaj 180/55 r17
Višina sedeža od tal (mm): 798, 778 (nizek sedež)
Prostornina posode za gorivo (l): 13,5
Teža (kg): 185
Prodaja:As Domžale Moto center

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri