Vozili smo: Kawasaki KX 450 2019

Vsako znamko motociklov skozi razvoj določenega modela zaznamujejo določene letnice in pri Kawasakiju KX 450 je letnica 2019 nov pomemben mejnik.

Vozili smo: Kawasaki KX 450 2019 (foto: Kawasaki Kx450) Kawasaki Kx450
6. 12. 2018

Na Švedskem, natančneje v Uddevalli, ki je redno prizorišče dirk svetovnega prvenstva, smo preizkusili novega Kawasakija KX 450F, po novem opremljenega samo z električnim zaganjačem. V hladnih, zimskih temperaturah, ki baterijam ne ustrezajo preveč, se to sicer lahko pokaže kot slabost, zato bo treba decembra in januarja na treninge vzeti polnilec ali rezervno baterijo. Velika novost je tudi hidravlična sklopka, ki vozniku omogoča bolj prefinjeno uporabo in boljše občutke med vožnjo. Nasmeh na obrazu pa riše vzmetenje, predvsem vilice Showa, ki znova delujejo na klasične vzmeti in olje (ne več na stisnjen zrak). So lahko nastavljive in ravno to je razlog, da so primerne tako za začetnika kot za profesionalnega dirkača. Zunanjost prinaša povsem nov videz z retro grafikami in spremembo v imenu. Poslovila se je namreč črka F, ki je do zdaj označevala štiritaktne modele, ker pa Kawasaki izdeluje po novem le še motorje s štiritaktno tehniko, ni več potrebe po tovrstnem razločevanju. Torej je zdaj samo KX 450. Ob standardni zeleni dirkaški barvi je povsem nov okvir. S tem so težišče pri Kawasakiju spravili še nižje, kar se kaže v boljši vodljivosti, ki pa je za tekočo in hitro vožnjo ključnega pomena. K boljši vodljivosti pa prispeva tudi spremenjena os prvega kolesa zaradi novega zavornega koluta.

Kar se tiče delovanja motorja med vožnjo, je Kawasaki KX450F znova pozitivno presenetil, saj ponudi ogromno moči, a je ta zelo enakomerno razporejena po celotnem območju vrtljajev, zato voznika ne utrudi preveč. Omeniti velja še možnost treh različnih programov delovanja motorja, ki so v osnovi namenjeni suhemu, blatnemu ali peščenemu terenu. Za hitro vožnjo pa ni dovolj le veliko moči, temveč tudi varno počutje voznika, kar so pri Kawasakiju dosegli z zavorami Nissin, ki omogočajo prefinjeno zaviranje, medtem ko nekoliko spremenjena oblika motocikla vozniku omogoča bolj svobodno gibanje. Tako lahko pri novem KX450F pohvalimo električni zaganjač, hidravlično sklopko, delovanje vzmetenja, ergonomijo, videz in prožen motor z različnimi nastavitvami, kot edino pomanjkljivost pa bi lahko izpostavili to, da nima več možnosti nožnega zagona motorja.

Besedilo: Jaka Može 

Prvi vtis
  • Videz

    Nov videz je moderen, čistih linij, posebno zanimive so retro grafike

  • Motorji

    Močan motor je prepričljiv, pozdravljamo tri različne programe delovanja in zvezno krivuljo moči

  • Udobje

    Vrnilo se je klasično sprednje vzmetenje (olje in vzmet), kar je novost, ki bo všeč rekreativcem in profijem. Zelo dobre so tudi Nissinove zavore. Hidravlična sklopka daje dober občutek

  • Cena

    Seznam novosti je dolg, a na srečo zelene specialke za kros ostajajo med cenovno najbolj dostopnimi na trgu

Prva ocena

Električni zaganjač, hidravlična sklopka, dobro delovanje vzmetenja, dobra ergonomija in moderen videz ter prožen motor z različnimi nastavitvami so lastnosti, ki pustijo zelo pozitiven splošni vtis

Podatki

Model: Kawasaki KX 450 2019

Motor (zasnova): 4-taktni, enovaljni, DOHC, tekočinsko hlajeni
Gibna prostornina (cm3): 449
Največja moč (kW/KM pri 1/min.): n. p.
Največji navor (Nm pri 1/min.): n. p.
Zavore: spredaj kolut 270 mm, zadaj kolut 250 mm
Vzmetenje: spredaj nastavljive obrnjene teleskopske vilice 49 mm, zadaj nastavljiv enojni blažilnik
Gume: Dunlop MX3S, 80/100-21; 120/80-19
Višina sedeža od tal (mm): 955
Prostornina posode za gorivo (l): 6,2
Medosna razdalja (mm): 1.485
Teža (kg): 109,9 (s tekočinami)
Prodaja:DKS, d.o.o.

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri