Vozili smo: Kawasaki KX450F 2019 - zdaj z električnim zaganjačem - Vozili smo - Moto Magazin

Vozili smo: Kawasaki KX450F 2019 - zdaj z električnim zaganjačem

Vsako znamko motociklov skozi razvoj zaznamujejo določene letnice in pri Kawasakiju si bodo leto 2019 zaradi povsem prenovljenega KX450F po vsej verjetnosti zapomnili za vekomaj.

Vozili smo: Kawasaki KX450F 2019 - zdaj z električnim zaganjačem (foto: Kawasaki) Kawasaki
29. 6. 2018

Na Švedskem, natančneje v Uddevalli, ki je večkrat gostila dirke svetovnega prvenstva, smo preizkusili novega Kawasakija KX450F, po novem opremljenega z električnim zaganjačem. Po drugi strani pa novi Kawasaki nima več nožnega zaganjača, s čemer so prihranili nekaj teže, a bi se to lahko (predvsem pri hladnih, zimskih temperaturah, ki baterijam ne ustrezajo preveč) lahko pokazalo kot slabost.

Zračne vilice so preteklost

Velika novost je tudi hidravlična sklopka, ki vozniku omogoča bolj prefinjeno uporabo in boljše občutke med samo vožnjo. Nasmeh na obrazu riše vzmetenje, predvsem Showine vilice, ki zopet delujejo na klasične vzmeti in olje (ne več na stisnjen zrak). So lahko nastavljive in ravno to je razlog, da so primerne tako za začetnika kot za profesionalnega dirkača.

Že na pogled je oblika samega motorja drugačna od lanskega, saj je levi del zaradi električnega zaganjača nekoliko spremenjen. Posledica nove oblike motorja pa je tudi spremenjen okvir. S tem so težišče pri Kawasakiju spravili še nižje, kar se odrazi na boljši vodljivosti, ki pa je za tekočo in hitro vožnjo ključnega pomena. K boljši vodljivosti pa pripomore tudi spremenjena os prvega kolesa zaradi novega zavornega koluta.

Lepo razporejena moč

Kar se tiče delovanja motorja med vožnjo, je Kawasaki KX450F znova pozitivno presenetil, saj ponudi ogromno moči, a je le ta zelo enakomerno razporejena po celotnem območju vrtljajev, zato voznika ne utrudi preveč. Omembe vredna je tudi možnost treh različnih programov delovanja motorja, ki so v osnovi namenjeni suhemu, blatnemu ali peščenemu terenu. Za hitro vožnjo pa ni dovolj le veliko moči, temveč tudi varno počutje voznika, kar so pri Kawasakiju dosegli z zavorami Nissin, ki omogočajo prefinjeno zaviranje, medtem ko nekoliko spremenjena oblika motocikla vozniku omogoča bolj svobodno gibanje. Veliko pa se je po sami predstavitvi tovrstnega modela govorilo tudi o videzu, ki ima pridih retro stila.

Tako lahko pri novem KX450F pohvalimo električni zaganjač, hidravlično sklopko, delovanje vzmetenja, ergonomijo, videz in prožen motor z različnimi nastavitvami, kot edino pomanjkljivost pa bi lahko izpostavili dejstvo, da nima več možnosti nožnega zagona motorja.

Jaka Može
foto: Kawasaki

Podatki

Model: Kawasaki KX450F

Motor (zasnova): 4-taktni, enovaljni, DOHC, tekočinsko hlajeni
Gibna prostornina (cm3): 449
Prenos moči: 5-stopenjski menjalnik, veriga
Okvir: aluminijasti
Zavore: spredaj kolut Ø 270 mm, zadaj kolut Ø 250 mm
Vzmetenje: spredaj nastavljive obrnjene teleskopske vilice Ø 49 mm, zadaj nastavljiv enojni blažilnik
Gume: Dunlop MX3S, 80/100-21; 120/80-19
Višina sedeža od tal (mm): 955
Prostornina posode za gorivo (l): 6,2
Medosna razdalja (mm): 1.485
Teža (kg): 109,9 (s tekočinami)
Prodaja:DKS, d.o.o.

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri