Vozili smo: KTM 125 SX, 150 SX in 250 SX 2019

KTM je vztrajal z dvotaktniki, ko so japonski proizvajalci vsi po vrsti ukinjali razvoj in proizvodnjo dvotaktnih motokros motorjev. Zadnja leta se jim to obrestuje, saj so dvotaktniki redno razprodani, poleg tega pa na trg pošiljajo nove in nove rešitve, ki potiskajo razvoj naprej.

Nosilna (foto: @iammrshit) @iammrshit
29. 10. 2018

Stezo sem na testiranju v Italiji, kjer ima svojo trening bazo KTM-ov prvi zvezdnik, devetkratni svetovni prvak Antonio Cairoli, krstil s 125-kubičnim motorjem in že v prvih krogih občutil izjemno vodljivost, stabilnost in tudi presenetljivo veliko moči, ki jo motor ponudi pri pospeševanjih. Zanimivo, da je ta motocikel z izjemnim navdušenjem vozil tudi upokojeni ameriški dirkač Ryan Dungey. Motocikel, o katerem razmišljam še danes, pa je bil SX 150. V osnovi je izpeljan iz prej omenjenega 125-kubičnega, kar se vidi v izjemni lahkotnosti v zavojih in tudi stabilnosti pri večjih hitrostih, a je kljub majhni razliki v prostornini motorja moči pri tovrstnem modelu presenetljivo več. To sem opazil predvsem na večjih vzponih, daljših ravninah ter najbolj na pospeševanjih iz zavojev. Vzmetenje, okvir in zavore so delovali vrhunsko in nimam nobene pripombe.

Pozitivno presenečen sem bil tudi nad najmočnejšim dvotaktnim KTM-om. Čeprav ti motorji slovijo po tem, da je vožnja z njimi utrujajoča ter da krotenje vozniku predstavlja kar nekaj težav, bi vožnjo z 250 SX opisal kot zabavno in lahkotno. Tako kot vse KTM-e tudi tega, kar se voznih lastnosti tiče, krasi izjemna vodljivost, a se moram za zabavno vožnjo v največji meri zahvaliti enakomernemu pospeševanju motorja, saj voznika to med vožnjo ne utrudi preveč.

Sicer pa so tudi dvotaktni motocikli deležni vseh najsodobnejših komponent, od ročic do stopalk in plastike, kar se vse občuti tudi med vožnjo, ko ob dirkaškem zvoku dvotaktnika uživaš v vožnji.

Prvi vtis
  • Videz

    Moderne linije in kakovost komponent kažejo na vrhunski izdelek

  • Motorji

    Tu je izbira res velika, presenečajo z veliko uporabne moči za dvotaktnike

  • Udobje

    Odlično vzmetenje in dobra ergonomija omogočata varnejšo in tudi udobnejšo vožnjo

  • Cena

    Čeprav so motocikli res vrhunski, je cena zelo visoka, vse skupaj nekoliko ublaži le, ko pomislimo na nizke stroške vzdrževanja

Prva ocena

To so motocikli, ki zaradi nizkih stroškov vzdrževanja in enostavnega servisiranja ter vzdrževanja predstavljajo dobro alternativo za začetnike in rekreativce. Ker so lahki, se na njih tudi največ naučiš

Podatki

Model: KTM 125 SX

Motor (zasnova): 2-takten, enovaljni, tekočinsko hlajeni, 124,8 cm3 /143,9 cm3 /249 cm3
Največja moč (kW/KM pri 1/min.): tovarna ne navaja uradne moči
Največji navor (Nm pri 1/min.): tovarna ne navaja podatka o navoru
Prenos moči: 6-stopenjski menjalnik, veriga
Okvir: cevni jeklen cro-molly
Zavore: spredaj kolut - zadaj kolut: 260 mm - 220 mm
Vzmetenje: spredaj nastavljive obrnjene teleskopske vilice WP-USD, AER 48, 48 mm, 310 mm hoda, zadaj nastavljiv enojni blažilnik WP 300 mm hoda
Gume: Dunlop, dimenzije 21/19
Višina sedeža od tal (mm): 950 mm
Prostornina posode za gorivo (l): 7,5
Medosna razdalja (mm): tovarna ne navaja podatkov
Teža (kg): 87,5
Prodaja:AXLE d. o. o., Kolodvorska c. 7 6000 Koper Tel: 05/6632366, www.axle.si, Seles Moto D.o.o., Perovo 19a, 1290 Grosuplje Tel.: 01/7861200, www.seles.si

Model: KTM 150 SX

Motor (zasnova): 2-takten, enovaljni, tekočinsko hlajeni, 124,8 cm3 /143,9 cm3 /249 cm3
Največja moč (kW/KM pri 1/min.): tovarna ne navaja uradne moči
Največji navor (Nm pri 1/min.): tovarna ne navaja podatka o navoru
Prenos moči: 6-stopenjski menjalnik, veriga
Okvir: cevni jeklen cro-molly
Zavore: spredaj kolut - zadaj kolut: 260 mm - 220 mm
Vzmetenje: spredaj nastavljive obrnjene teleskopske vilice WP-USD, AER 48, 48 mm, 310 mm hoda, zadaj nastavljiv enojni blažilnik WP 300 mm hoda
Gume: Dunlop, dimenzije 21/19
Višina sedeža od tal (mm): 950 mm
Prostornina posode za gorivo (l): 7,5
Medosna razdalja (mm): tovarna ne navaja podatkov
Teža (kg): 87,5
Prodaja:AXLE d. o. o., Kolodvorska c. 7 6000 Koper Tel: 05/6632366, www.axle.si, Seles Moto D.o.o., Perovo 19a, 1290 Grosuplje Tel.: 01/7861200, www.seles.si

Model: KTM 250 SX

Motor (zasnova): 2-takten, enovaljni, tekočinsko hlajeni, 124,8 cm3 /143,9 cm3 /249 cm3
Največja moč (kW/KM pri 1/min.): tovarna ne navaja uradne moči
Največji navor (Nm pri 1/min.): tovarna ne navaja podatka o navoru
Prenos moči: 5-stopenjski menjalnik, veriga
Okvir: cevni jeklen cro-molly
Zavore: spredaj kolut - zadaj kolut: 260 mm - 220 mm
Vzmetenje: spredaj nastavljive obrnjene teleskopske vilice WP-USD, AER 48, 48 mm, 310 mm hoda, zadaj nastavljiv enojni blažilnik WP 300 mm hoda
Gume: Dunlop, dimenzije 21/19
Višina sedeža od tal (mm): 950 mm
Prostornina posode za gorivo (l): 7,5
Medosna razdalja (mm): tovarna ne navaja podatkov
Teža (kg): 95,5
Prodaja:AXLE d. o. o., Kolodvorska c. 7 6000 Koper Tel: 05/6632366, www.axle.si, Seles Moto D.o.o., Perovo 19a, 1290 Grosuplje Tel.: 01/7861200, www.seles.si

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri