Vozili smo - Yamaha XSR700 XTributePoklon imenu XT

Kdor vsaj malo pozna zgodovino motociklizma, ve, kaj pomeni oznaka XT pri Yamahi. Gre za ime, ki ga ne gre jemati zlahka, saj ne nazadnje govorimo o začetku sodobnih enduro motociklov. Ta XSR ni novi XT, ampak poklon legendi.

Poklon imenu XT (foto: Jonathan@Jonathangodin.Be) Jonathan@Jonathangodin.Be
23. 8. 2019

Podobni scramblerji so videti frajersko in ponovno odpirajo prvinskost motociklizma, torej vožnjo, ko številke, milimetri, konji in sekunde niso bili tako pomembni, ampak je bilo prvo in najpomembneje to, da na motociklu preprosto uživaš. XSR 700 XTribute ni samo našminkana različica iz te družine retro klasikov, ampak premore komponente, ki vožnjo naredijo zabavno tako na cesti kot na terenu.

Krmilo je široko in odlično sede v roke ter ponuja zelo dober nadzor med vožnjo. Širše za 40 mm od tistega na običajnem XSR700 s prečko kot pri starih kros motociklih. Sedež je raven, mehko oblazinjen in za 30 mm višji, kar prinaša udobno in sproščeno vožnjo ter več prostora za kolena in samo gibanje na motociklu, ki ga lahko dejansko voziš kot enduro. Ko sva se s kolegom Željkom za vodnikom odpravila na testni krog in zgodnje jutranje snemanje, saj sva morala med prvimi ujeti polet iz Barcelone proti domu, sva se zabavala kot dva najstnika. Nista me motila niti jutranji mraz niti rahel dež. Na vsaki daljši ravnini sva se poigravala z vožnjo po zadnjem kolesu in navijanjem plina, da je Yamahin dvovaljnik veselo zarohnel iz visokonameščenega Akrapovičevega izpušnega sistema, ki je sicer na voljo za doplačilo kot tudi zadnja okrogla luč. Skratka v vožnji je XSR700 XTribute ena sama zabava.

Motor je bogat z navorom, menjalnik pa kratek in natančen. Skupaj z okvirjem in vzmetenjem tvorijo živahen in zelo lahkotno vodljiv scrambler, ki lahko zadovolji tudi zahtevnega voznika.

Pirellijeve rahlo terenske gume ne pripomorejo le k pristnemu videzu scramblerja, ampak so dejansko nudile zelo dober oprijem v vseh pogojih. Rahel dež je lepo namočil asfalt in tlakovane ulice v Tortosi, tako da niso imele lahkega dela. Izkazale pa so se tudi na makadamskih cesticah v delti reke Ebro, kjer so nas obdajale soline in riževa polja.

Če prve vtise strnem v en sam stavek, lahko rečem, da je Yamahinim inženirjem uspelo narediti zabaven, pristen motocikel, ki je vreden svojega dragocenega imena.

Prvi vtis
  • Videz

    Detajli in komponente na tem motociklu delajo razliko. Navdušeni smo.

  • Motorji

    Vrstni dvovaljnik s 75 konji in 69 nm navora poskrbi, da ni nikoli dolgčas.

  • Udobje

    Široko motokros krmilo ter udoben in raven sedež omogočata zelo sproščeno vožnjo, veliko je prostora za kolena. Vetrna zaščita je slaba.

  • Cena

    Zelo veliko 'scramblerja' za ta denar (8.795 EUR) z detajli, ki delajo motocikel pristen.

Prva ocena

To ni enduro motocikel, naj vas oznaka in zelo pristna grafika v slogu model XT 500 ne zavedeta. Vseeno pa prinaša prvinskost in užitke z veliko mero igrivosti, ki jo lahko izkoristite tako na cesti, v mestu kot na makadamskih poteh.

Podatki

Model: Yamaha XSR700 XTribute

Motor (zasnova): dvovaljni vrstni, tekočinsko hlajen, 4 ventili na valj, kompresijsko razmerje 11,5: 1, elektronski vbrizg goriva
Gibna prostornina (cm3): 689 ccm
Največja moč (kW/KM pri 1/min.): 55 kW (74,5 KM) pri 9.000 obr/min (mogoča različica s 35 kW)
Največji navor (Nm pri 1/min.): 68 Nm pri 6.500obr/min
Prenos moči: 6-stopenjski menjalnik, veriga
Okvir: jeklen cevni
Zavore: spredaj dva koluta 282 mm, zadaj kolut 245 mm
Vzmetenje: spredaj klasične teleskopske vilice, 130 mm giba, zadaj enojni blažilnik, 130 mm giba
Gume: 120/70 ZR17, 180/55 ZR17
Višina sedeža od tal (mm): 845 mm
Prostornina posode za gorivo (l): 14 l
Medosna razdalja (mm): 1.400 mm
Teža (kg): 188 kg
Prodaja:Delta Team Krško

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri