Vozili smo: Piaggio MP3 350, MP3 500Vse italijansko!

Če vas bo pot morda odnesla do Pariza, boste poleg svetovnih znamenitosti v mestu ljubezni opazili tudi izredno veliko število Piaggiovih MP3. Prav tam smo tudi sami premierno preizkusili najnovejšega med njimi.

Vse italijansko! (foto: Piaggio) Piaggio
9. 1. 2019

Pravzaprav ni naključje, da je precejšnji delež izmed nekaj več kot 170 tisoč prodanih kosov (70-odstotni tržni delež v razredu) končal v evropskih prestolnicah, ki so sicer polne tradicije, vendar tudi tlakovanih cesti in nevarnih prometnih odsekov. Revolucionarna zasnova, ki jo je uvedel Piaggio, je zaslužna za izredno stabilnost in varnost na vseh podlagah, posledično pa se voznik lažje posveča prometnemu kaosu, ki ga v velemestu obkroža.

Analiza podatkov o kupcih pove, da se za MP3 odločajo predvsem moški, stari med 40 in 50 let, ki živijo v velikih mestih, prihajajo pa iz višjih socialno-poklicnih krogov. Skuter za uspešne, torej.

V zadnjih 12 letih sta se zvrstili dve večji evoluciji modela, letošnja tretja pa prinaša predvsem več moči in manj razlik v smislu same pogonske tehnike. Odslej bo MP3 na voljo s 350- in 500-kubičnim motorjem, po preizkusu obeh pa lahko mirno zapišemo, da na področju živahnosti in zmogljivosti odslej ni več nobene potrebe po sklepanju kompromisov.

Poleg tehnične osvežitve letošnja prenova prinaša tudi več praktičnosti, udobja in sodobnejšo multimedijsko platformo, s katero je Piaggio ujel aktualne trende. Prenovljeni prednji del je bil oblikovan v vetrovniku, trud oblikovalcev pa se kaže v boljši zaščiti pred dežjem in večji končni hitrosti. Z naborom novih barvnih kombinacij, delno LED-razsvetlitvijo, novimi platišči in drugimi vizualnimi spremembami je MP3 ohranil svojo prepoznavnost in hkrati poskrbel za zvrhano mero dizajnerske svežine.

Na voljo so trije modeli: MP3 350, MP3 500 HPE Sport in MP3 500 HPE Bussiness. Slednji je serijsko opremljen z navigacijskim sistemom, v vseh modelih pa so serijsko vgrajeni ABS, zaščita proti kraji in mehanska zaščita sedeža proti vlomu.

Pametni telefon je mogoče povezati prek povezave USB, na njem pa se bodo po želji prikazovali vseh vrst podatki o vozilu in vožnji. Na zaslonu se bodo v digitalni obliki prikazovala hitrost, število vrtljajev, delovna moč motorja, izkoristek razpoložljivega navora, podatek o pospeševanju, podatek o nagibu, povprečna in trenutna poraba goriva, povprečna hitrost, največja hitrost in napetost baterije. Na voljo so tudi podatki o tlaku v pnevmatikah, z ustrezno podporo navigacije pa vas bo vaš MP3 po potrebi kar sam vodil do najbližje bencinske črpalke ali pa morda picerije.

Za konec velja reči še kakšno o ceni. Ne smemo pozabiti, kdo so kupci teh skuterjev, in vsaj mene osebno MP3 prepriča tudi s kratkim stavkom enega izmed inženirjev, ki je sodeloval pri razvoju novega modela: »Tutti made in Italy.« In če kje, potem tam znajo narediti odličen skuter.

Podatki

Model: Piaggio MP3 500 HPE

Motor (zasnova): enovaljni štiritaktni
Gibna prostornina (cm3): 493 ccm
Največja moč (kW/KM pri 1/min.): 32,5 kW/44,2 KM pri 7.750 vrt/min
Največji navor (Nm pri 1/min.): 47,5 Nm pri 5.500 vrt/min
Prenos moči: avtomatska sklopka, variomat, jermen
Okvir: dvojna kletka iz jeklenih cev
Zavore: spredaj 2x kolutna 258 mm, zadaj kolutna 240 mm, ABS, integriran zavorni pedal
Vzmetenje: spredaj elektrohidravlična prema, zadaj dva amortizerja (oljni/plinski)
Gume: spredaj 110/70-13, zadaj 140/70-14
Višina sedeža od tal (mm): 790 mm
Prostornina posode za gorivo (l): 12 litrov
Medosna razdalja (mm): 1.540 mm
Teža (kg): 260 kg (suha teža)
Prodaja:PVG d.o.o.

Model: Piaggio MP3 350

Motor (zasnova): enovaljni, štiritaktni
Gibna prostornina (cm3): 330 ccm
Največja moč (kW/KM pri 1/min.): 22,5 kW /30,6 KM pri 8.500 vrt/min
Največji navor (Nm pri 1/min.): 29 Nm pri 6.250 vrt/min
Prenos moči: avtomatska sklopka, variomat, jermen
Okvir: dvojna kletka iz jeklenih cev
Zavore: spredaj 2x kolutna 258 mm, zadaj kolutna 240 mm, ABS, integriran zavorni pedal
Vzmetenje: spredaj elektrohidravlična prema, zadaj dva amortizerja
Gume: spredaj 110/70-13, zadaj 140/70-14
Višina sedeža od tal (mm): 790 mm
Prostornina posode za gorivo (l): 12 litrov
Medosna razdalja (mm): 1.545 mm
Teža (kg): 240 kg (suha teža)
Prodaja:PVG d.o.o.

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri