Rabljeni avtomobili od 0 do 500 evrov, II. del

V prejšnji številki smo za vas pripravili nabor avtomobilov, ki kljub letom in simbolični vrednosti še vedno premorejo dovolj potenciala, da še naprej zvesto in predvsem z minimalnimi finančnimi vlaganji služijo svojim lastnikom.

4. 11. 2015

Kljub dejstvu, da smo v tej rubriki tokrat za nakup rabljenega vozila namenili skromen znesek, po pregledu ponudbe rabljenih vozil na našem trgu lahko v skoraj vsakem avtomobilskem razredu najdete spodoben avtomobil. Z vidika stroškov vam odsvetujemo izbiro avtomobilov visokega razreda ali avtomobilov z zelo zmogljivimi motorji. Za 500 evrov vsaj približno spodobne limuzine ali močnega kupeja žal ni mogoče dobiti, zanemarljivi pa niso tudi stroški zavarovanja in registracije.

Subaru Legacy/Impreza

Če ste med tistimi, ki si težko predstavljate življenje brez štirikolesnega pogona, bi bil japonski Subaru morda prava izbira. Solidne štirikolesno gnane avtomobile ponujajo tudi drugi japonski proizvajalski giganti, so pa Legacyji in Impreze iz te skorajda manufakture verjetno najboljša izbira. Bokserski motor v starejših letnikih sicer ne sodi med varčneže, je pa zanesljiv, enostaven za vzdrževanje in dovolj živahen, da boste v vseh razmerah kos prometnemu tempu. Z vidika mehanike pri Subaruju ne boste našli veliko pomanjkljivosti, pričakujte pa nekaj ropota iz podvozja, predvsem iz okolice polosovin. Bokserji tudi radi puščajo in pijejo olje, zato je treba tu in tam odpreti pokrov motorja. Potresavanje sklopke in obrabljenost lamele je lahko znamenje, da je imel vaš potencialni Subaru v preteklosti veliko težkega dela. Z vidika opremljenosti so to povsem spodobni avtomobili, velika hiba, ki tare ta vozila, pa je rjavenje.

Chrysler Voyager

Za ceno povprečnega otroškega vozička je ponudbe za družine precej malo. Sami bi najraje videli, da bi se družine prevažale v precej novejših in bolj varnih avtomobilih, a nekaj so želje in nekaj kruta realnost. Enoprostorci iz italijansko-francoskega četverčka (Lancia, Fiat, Peugeot, Citroen) oziroma nemško-španskega trojčka (VW, Seat, Ford) so, če si želite spodoben primerek, še vedno precej dražji od predvidenega zneska. Ameriški Chrysler je v sosednji Avstriji izdeloval velik enoprostorec, ki pravzaprav sploh ni tako slab avtomobil. Modelov z dizelskim motorjem pri nas ni veliko ali pa so precej utrujeni. To niso najbolj zanesljivi avtomobili, so pa tipično ameriški. Torej komfortni, prav nič skromni pri porabi in skoraj vedno s kakšno malo napakico. Vzdrževanje motorja ni drago, pri drugih komponentah, kot so zavore in hladilni sistem, pa marsikateri lastnik prehitro obupa. Zelo spodobna, vendar pri nas redka alternativa je Renault Espace.

Renault Twingo Wind

Če ste ljubitelj vetra v laseh, vam moramo povedati, da solidnega kabrioleta za pol tisočaka ne boste našli. Da vam ne bo ob vsakem dežju teklo za ušesa in da vas bo zjutraj po deževni noči na parkirišču pričakal suh sedež, bo treba odšteti vsaj trikrat ali štirikrat toliko denarja. Vseeno pa nekaj kabrioletskega vzdušja lahko najdete pri Renaultovem malčku. Twingo je za skromne študentske proračune med najprimernejšimi avtomobili, model s pomično platneno streho pa je celo nekoliko 'kul'. Tudi če je streha dotrajana, lahko dober avtotapetnik za malo denarja najde dober kos platna in reši težave z vodo. Če Twingo s pomično streho povsem odpove, lahko to hitro prodate, saj marsikateri navdušenec zaradi enostavnega sistema vgradnje to vgradi v kakšen drug avtomobil. Treba se je zavedati, da je 200 tisoč kilometrov za Twingove motorje in mehaniko približno vse, kar je ta avto lahko dal od sebe.

Mazda 323

Če resnično sovražite obiske pri mehanikih, potem se ozrite po japoncih. Večina njihovih avtomobilov iz nižjega in nižjega srednjega razreda velja za najzanesljivejše avtomobile. V mislih imamo seveda tiste iz obdobja od približno 1995 do 2005, še posebno pa to velja za bencinarje. Med njimi je za slabih 500 evrov najlaže najti kakšno Mazdo 323. Razen rjavenja pri teh avtomobilih skorajda ni mogoče najti napake, ki bi rahljala živce lastnika. Je pa izbira materialov in izdelava v notranjosti ceni in letniku primerno skromna. Nekaj dražja, vendar odlična alternativa je tudi Honda Civic.

Citroen Berlingo, Peugeot Partner

Če se v vašem avtomobilu pogosto znajde kakšen večji predmet ali zgolj potrebujete veliko prostora, bosta Berlingo in Partner prava izbira. Tovornih modelov z zaprtim zadnjim delom kabine je na pretek, pogosto pa so tudi spodobno vzdrževani. Obrtnik je z njim pač delal in zanj tudi primerno skrbel. Izbira potniških različic je manjša, vendar še vedno precejšnja. Če želite dizelski motor, izberite povsem navaden klasičen dizel brez turba. To so dobri in vzdržljivi motorji. Enako velja za bencinske motorje. Pred nakupom velja biti pozoren na znamenja, ki bi nakazovala na težave s hladilnim sistemom in puščanje olja.

Napisal: Tomažič Matjaž Foto: tovarna/arhiv AM

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri