11-odstotna rast za Mazdo

14. 1. 2015
Deli
Nova podoba Mazdinih salonov

Mazda je leto 2014 na slovenskem trgu zaključila z lepim prirastkom števila prodanih avtomobilov.

Prodali so 636 avtomobilov, kaj je 11 odstotkov več kot leta 2013. Pri tem je bila prodajno najuspešnejša Mazda3 z 237 vozili, prirastek pa jim je uspel kljub rahlemu realnemu padcu trga in dejstvu, da so za petino zmanjšali prodajno mrežo (obseg servisne se ob tem ni zmanjšal).

Za leto 2015 načrtujejo še precej boljši rezultat, saj nameravajo prodati okoli tisoč vozil levji delež pri tem pa naj bi imela dva prihajajoča modela: Mazda2, ki prihaja konec februarja in CX-3, ki prihaja sredi leta, seveda pa bo pozitivno vplivala tudi marčevska prenova šestice in CX-5. Posladek prihaja jeseni: popolnoma nova MX-5.

Novo na Metroplay: Ko se govori o hierarhiji, je že prepozno | Bine Volčič in Žiga Faganel